Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aidskake gjør meg kvalm. Eller gjorde meg kvalm, har ikke vært her på lenge så..

8226740[/snapback]

hvorfor det ?

8226758[/snapback]

Rett og slett på grunn av nicket, jeg kan være veldig dømmende av og til! :)

Skrevet (endret)
Rett og slett på grunn av nicket, jeg kan være veldig dømmende av og til! :)

8226768[/snapback]

hun er ikke kvalmende IRL da :)

Endret av Minerva
Skrevet

Internet is the new dating service! :wee:

mmmm men en treffer mange trivelige folk på nettet da. Trivelig når en bor på en liten bortgjemt plass, som det jeg gjør.

Skrevet (endret)
Internet is the new dating service! :wee:

mmmm men en treffer mange trivelige folk på nettet da. Trivelig når en bor på en liten bortgjemt plass, som det jeg gjør.

8226825[/snapback]

eller er ny i en by... som jeg er...

Endret av Minerva
Skrevet

Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

Skrevet
Jeg har vel møtt mellom 20 og 30 stykker gjennom forumet, fra Zlatzman på fest til sim, karlsen, hoaas og resten av Voll/NTNU-gjengen, LarsP, cun, Glint, Marenh/Rome, fredrik, tomat-ulf, redhead og en haug med andre på to TG og et HWLAN, Darkness, Solberg, Rasch, April, Orresnei og resten på Bergensmøtet hjemme hos meg og selvfølgelig viktigst av alle; Hanne og Veronica. ^^

8226834[/snapback]

..og ikke minst

Skrevet

8226834[/snapback]

..og ikke minst

8226896[/snapback]

Oja, stemmer det ^^ Hvordan kjente du meg igjen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...