Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gah, man kjeder seg. Imorgen har man matteprøve om likninger, vanligvis havner jeg over gjennomsnittet uten å øve på prøver, så sant jeg har fulgt med i timen..klisterhjerne-ting er gøy. Problemet nå er at jeg ikke har fulgt med i timen, og jeg har ikke lyst til å øve. =(

Trene skal jeg også, jeg vil heller gjøre det enn å øve til prøve..travel dag, får jo ikke tid til noe. Så av slutter vi med gah

Edit: Dette innlegget ga ikke noen mening, kalles vel spam eller noe i den dur.

8139013[/snapback]

AH SÅ JÆVLIG DEILIG, jeg skal til tyskland og skal ikke tenke på lekser og skole på 4 føkkings døgn. JIIBUZ :love:

Ja....jeg trengte en ferie...sånn ca 3 mnder siden.

Skrevet
Edit: Dette innlegget ga ikke noen mening, kalles vel spam eller noe i den dur.

8139013[/snapback]

Nei fy skamme seg.

Blah...jeg kjeder meg. Über dødt på jobb også

Skrevet (endret)

En venninne av meg har funnet Johnny Depp på nettby.

EDIT: Okeida, en som ligner.

EDIT 2: Okei, b-real. Da ringer jeg, og spør om det er b-real. Hvis jeg får svaret nei, så legger jeg på og prøver på nytt. Må komme til deg til slutt, vel? XD

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Psss. Sier til mamma at jeg leita etter et nummer.

EDIT: Det ble feilformulert..

Uansett. Er du skummel? For da tør jeg ikke snakke med deg?

Endret av Eplefe
Skrevet

8139137[/snapback]

Må være kjekt å slippe å betale sine egne regninger gitt

Skrevet (endret)

Hmm. Da prøver jeg. Ikke at jeg aner hva jeg skulle si for å holde deg med selskap, men hey. Kan prøve. :)

Hvor faen er telefonen?

Endret av Eplefe
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

8139137[/snapback]

Må være kjekt å slippe å betale sine egne regninger gitt

8139147[/snapback]

Jepp, det er herlig.

Skrevet

Hvor mange operatører jobber i 1881? Hvor stor sjans er det for at akkurat DU plukker opp røret, tro...sannsynlighetsregning var aldri mitt sterke punkt i matte.

Skrevet

Jeg har mer å whine om. Telemor goes like hor. Ping @ vg.no var: 1. 590ms, 2. *pinget ut*, 3. 470ms, 4. 884ms. Gjennomsnitt: 648ms. :wee:

Tror jeg velger Stargate SG-1 fremfor å øve på likninger jeg, noen andre her som følger med på Stargate?

Skrevet
Hvor mange operatører jobber i 1881? Hvor stor sjans er det for at akkurat DU plukker opp røret, tro...sannsynlighetsregning var aldri mitt sterke punkt i matte.

8139158[/snapback]

Det er 77 personer som er på jobb nå. Så er det det 7 avdelinger rundt om kring i norge. Så har du også det at jeg ikke skal være i en samtale også når du ringer...så sjangsene er og forblir minimale :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...