Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
der var ukens heroes sett. Det er den beste serien, får faen meg frysninger i hver episode :wee:

8033715[/snapback]

Digget dagens episode! ! ! Claire er bare RÅ!

np: Jokke - verdiløse menn

Skrevet

Kunne øsnke jeg kunne heale megselv. Hadde blitt så mye penere :wee: Dessuten hadde jeg levd i x antall år. Jeg skulle opperert inn wolverine klør!

Skrevet

Ik, jeg fikk blekningsmiddel som man skal bleke tennene med på tungen, det svir noe innihelvete også er jeg for lat til å gå ned, så jeg prøver å skylle det ned med lettmelk.

Jeg er S-M-A-R-T. Eller ikke.

Skrevet
Kunne øsnke jeg kunne heale megselv. Hadde blitt så mye penere :wee: Dessuten hadde jeg levd i x antall år. Jeg skulle opperert inn wolverine klør!

8033778[/snapback]

Du hadde blitt litt skummel da egentlig :p
Skrevet

Woohoo!

Endelig fått bygd sammen PCen min og innstallert det som skal av drivere og spiller nå Heroes of Might and Magic 5 uten at det hakker, mens jeg formaterer en partisjon i bakgrunnen.

Det er nice det ^^

Skrevet
Jeg heter dette fuckings teite nettet! åååh, om det ikke er trådløsen som klikker er det nettverket. DØ!

8033721[/snapback]

Men hvis nettet dør så blir det jo desto vanskeligere å komme seg på nett?

Skrevet

8033778[/snapback]

Og det er ikke en natt som går uten at jeg drømmer om det samme.

Skrevet (endret)
Seff, selv om jeg sikkert hadde sett mer ut som edvard saksehånd  :hrm:

8033816[/snapback]

wolverine kan jo ta de inn og ut så hadde ikke sett sånn ut hele tida hehe :wee:

dessuten en kvinne man må være litt redd for også er jo hot da :p

Endret av L4r5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...