Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er "A Scanner Darkly" en bra film? Jeg har filmkveld med noen venner i morgen. Forslag er velkomne.

7994700[/snapback]

Den er knall. Hvis du fortsatt vil prøve deg på dop etter du har sett denne, så kan du steriliseres med en gang.

Skrevet (endret)

Demille: Er ikke du sjef på dårlige filmer, for så å skylde på lillesøsteren din?

Så "Save The Last Dance 2" i går, sett den? :blush:

Endret av Billy Bob
Skrevet
Jeg spiste amerikansk godteri som heter Butterfingers en gang. Det var så søtt at jeg er 100% sikker på det festa seg i DNA'et mitt!

7994709[/snapback]

Haha, surt :D Nå har ikke tyggisen noe smak lenger.

Nå har jeg hørt på Hotel California sååå lenge, og last.fm har ikke 'merket' det! :o

7994735[/snapback]

Kanskje det stårt artist og låt under låtnavn. For da tar last.fm det ikke opp.

Skrevet
Nå har jeg hørt på Hotel California sååå lenge, og last.fm har ikke 'merket' det! :o

7994735[/snapback]

Nå må du slutte å mase om den sangen, det gir meg bare lyst til å spille den på keyboard igjenn! :)

Skrevet
Så ingen vil låne en steam account med CS 1.6. til en godtroende fjortenåring med rosa avatar og "-z" i nicket? :(

Dere er lite greie da.

7994746[/snapback]

Alle ignorer meg. *kutte*

Skrevet
Så ingen vil låne en steam account med CS 1.6. til en godtroende fjortenåring med rosa avatar og "-z" i nicket? :(

Dere er lite greie da.

7994746[/snapback]

7994767[/snapback]

*gi kniv* :tease:

Skrevet
Den er knall. Hvis du fortsatt vil prøve deg på dop etter du har sett denne, så kan du steriliseres med en gang.

7994738[/snapback]

Jeg som hadde tenkte å fyre opp en rev senere.

7994749[/snapback]

Naturen har allerede sterilisert deg, så det er ikke et problem.

Skrevet

Dere er lite greie da.

7994746[/snapback]

7994767[/snapback]

Ingen liker deg.

Skrevet (endret)
Demille: Er ikke du sjef på dårlige filmer, for så å skylde på lillesøsteren din?

Så "Save The Last Dance 2" i går, sett den? :blush:

7994756[/snapback]

Ja, har det. :blush:

Grunn: Det var bursdagen til "berte/fjortiss/elsker teenagefilmer" vennina mi. :wee:

..Når jeg først er i gang, jeg har også sett musikalen "hair" på nynorsk av alt, jeg har sett dirty dancing to, prinsesse på prøve 1 og 2 +++

Endret av Demille
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...