Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
b-real: Ah...et colafritt liv? Gi opp først som sist. ;)

7935866[/snapback]

Skal ikke ha et colafritt liv, jeg skal trappe ned...og for å gjøre det så skal jeg ha så et så langt opphold som over hode mulig.
Skrevet

b-real: Greit. Lykke til. Jeg har selv prøvd å kutte ned på brusdrikkinga, men funker ikke så bra. Jeg har prøvd å ty til juice og slikt istedet, men det virker som om det bare irriterer magen min mer enn brus...

Skrevet
b-real: Greit. Lykke til. Jeg har selv prøvd å kutte ned på brusdrikkinga, men funker ikke så bra. Jeg har prøvd å ty til juice og slikt istedet, men det virker som om det bare irriterer magen min mer enn brus...

7935936[/snapback]

Har ikke kjøpt brus på over en måned jeg. Synes det er bra gjort å gå fra 2-3 liter om dagen til maks 1 i uka =) tror det kommer til å funke også

Skrevet

7935936[/snapback]

Jeg vet :\

Jeg vet!

B|Real/b-real er min isbjørn!

7935937[/snapback]

:love:

Eplefe: Du trenger ikke det lengre...gratis for alle.

Skrevet

B-real: Det må i såfall være ganske nytt? For bare en uke siden var det en som spurte her i SO om det var noen som hadde det fordi han trengte det. Men får ta deg på ordet, da ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...