Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pokker, klarer ikke å vente til neste helg. Ikke nå helg, men neste. Altså om to uker.

Endret av Fox
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor heter det neste helg med betydningen etter den neste. Neste helg burda ja, vært neste helg.

Den neste som blir skutt er ikke den etter den du skyter nå. :ermm:

Endret av Solid
Skrevet
Den neste som blir skutt er ikke den etter den du skuter nå.  :ermm:

7778996[/snapback]

Jo. Den neste kommer etter den som er aktuell akkurat nå. (eller den førstkommende)

Førstkommende er den første, den neste er den neste.

Skrevet
Siste innlegget her for i natt, jeg SKAL sove i natt.

7778122[/snapback]

Det har du vel sagt en del ganger før?

7778139[/snapback]

Ja :(

Får ikke sove, får lyst til å blåse ut huet på meg, men har ikke pistol/hagle :(

Skrevet (endret)

Kjenner følelsen bundy... Får faen ikke sove selv. Vurderer å hive innpå noen sobril men jeg får ikke flere før nærmere mars og er litt kjedelig å gå uten når jeg virkelig trenger dem

Endret av L4r5
Skrevet
Kjenner følelsen bundy... Får faen ikke sove selv. Vurderer å hive innpå noen sobril men jeg får ikke flere før nærmere mars og er litt kjedelig å gå uten når jeg virkelig trenger dem

7779177[/snapback]

Ja, jeg sov ikke å går og får ikke sove nå.

Gawd damnit.

Skrevet

Tror jeg ska spørre etter noen piller som kan hjelpe meg til å sovne om kvelden.

Jeg sov ikke i natt, også fikk jeg omtrent ikke sova på dagen i dag heller. Lå og vrei meg i nesten tre timer før jeg klarte sove-våkne-sove-våkne-sove-våkne i ca to timer. Wuhui. :ermm:

Skrevet
SO6... Tråden for de søvnløse!

7779251[/snapback]

We shall inherit teh world! Vi kan i hvert fall gjøre faenskap mens alle andre sover søtt.

Skrevet
We shall inherit teh world! Vi kan i hvert fall gjøre faenskap mens alle andre sover søtt.

7779261[/snapback]

Den som sover synder ikke... Men hvem vet hva vi som sitter oppe kan finne på :ph34r::p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...