Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hah. Fikk akkurat et herlig spørsmål her.. "Har du den der cd'en med panfløyte?"

7758281[/snapback]

Det er da du sier "Huh?" og ser slik ut: :dontgetit:

:tease:

Endret av Hrisebro
Skrevet (endret)
Hah. Fikk akkurat et herlig spørsmål her.. "Har du den der cd'en med panfløyte?"

7758281[/snapback]

Det er da du sier "Huh?" og ser slik ut: :dontgetit:

7758311[/snapback]

Gjorde stort sett det :p

Jeg er ganske glad jeg har INGEN venner som spør om sånt.

7758300[/snapback]

Jeg har heller ingen venner som spør om sånt, men det er ikke relevant. Ikke undervurder den musikalske genialiteten som er en panfløyte

Nei, det er da du sier "Ja det har jeg vet du! :D" og gir dem en cd med noe hærlig satyricon på :D

7758330[/snapback]

Jeg jobber i platebutikk og har ikke fått med meg at Fantasy er en musikksjanger.

Jaja.

Endret av SnittLeif
Skrevet
Nei, det er da du sier "Ja det har jeg vet du! :D" og gir dem en cd med noe hærlig satyricon på :D

7758330[/snapback]

Jeg jobber i platebutikk og har ikke fått med meg at Fantasy er en musikksjanger.

Jaja.

7758335[/snapback]

Ja, okey. Lykke til med det.

:dontgetit:

Skrevet

Ikke prøv deg, alle liker panfløyter. Ikke nødvendigvis å høre på, men de er morsomme å spille på. :p

Skrevet (endret)

Alle Big One smaker dritt, fordi bunnen er ALT for tykk. Pizza skal ikke være som å spise tjukke brødskiver med litt fyll på toppen.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)
Alle Big One smaker dritt, fordi bunnen er ALT for tykk. Pizza skal ikke være som å spise tjukke brødskiver med litt fyll på toppen.

7758456[/snapback]

Ja, det er x2 grandiosa liksom :p

edit: blir mett av en halv pizza.. ^^

Endret av Bundy
Skrevet

På min daglige spasertur kom jeg over to gutter i 15-16-årsalderen som sto med hver sin sekk og hver sin pils ved den lokale sportshallen. Temperaturen er +/- 0 grader her, og det er temmelig surt.

*mimre*

Skrevet

7758456[/snapback]

Ikke bynn å syt over at Big One har en stor bunn. Den er godt uannsett og det gjelder alle Big One. Hvis du ser på alle de nye Grandiosaene som er på markedet så suger de i forhold til Big One

Skrevet (endret)

Ingenting som slår resturante egentlig, bare synd den er så dyr. Men er du sikkelig sulten så har du Big One home mad style. Den er så god :wee:

Endret av Luchy
Skrevet

Synes både Big One Double Pepperoni og Big One Hot BBQ er gode jeg. Skal jeg ha pizza med tynn bunn lager jeg sjøl. Forøvrig synes jeg En skikkelig hot pizza er god.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...