Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Vi har sett Corpse Bride i timen i dag :D

Super start på dagen :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Sitter her og svarer på spørsmål om filmen vi så tidligere :)

Har skrevet nesten ei A4-side :)

Skrevet

Så evig trett.

3 fritimer før jeg skal filme et foredrag om den spanske borgerkrigen og levere til i morra.

Vil hjem og sove, men da kommer jeg meg ikke tilbake til skolen for filminga.

Dritt.

Sitte på en eldgammel comprakk som er max treg med tregt nett via stfk etc

*klagemasse*

Jeg vil bare sove... Lenge... NÅ!

Skrevet

Jeg vil også ha karakterene mine.

Selv om møtet er i morra og de fleste får sine på fredag, har vi så trege kontaktlærere at vi ikke kan regne med å få de før litt uti februar en gang :(

Skrevet
Jeg fikk 5 i matte dette halvåret...  :w00t: Har alltid ligget på 3. Viser bare at jobbing faktisk funker  :whistle:

7741499[/snapback]

Jeg fikk og det(til jul) :D

Skrevet

hei alle sammen . i dag var jeg hos legen . hvis jeg ikke var smittet av noen mistenkelige bakterier har jeg antagelig blitt det nå . når jeg satt i sofaen og ventet kom det en dude og satt seg ved siden av meg . det var mange andre steder å sitte..men han MÅTTE sitte ved meg og hoste meg i ansiktet . han glodde på meg og stinka røyk xD

Skrevet
hei alle sammen . i dag var jeg hos legen . hvis jeg ikke var smittet av noen mistenkelige bakterier har jeg antagelig blitt det nå . når jeg satt i sofaen og ventet kom det en dude og satt seg ved siden av meg . det var mange andre steder å sitte..men han MÅTTE  sitte ved meg og hoste meg i ansiktet . han glodde på meg og stinka røyk xD

7741606[/snapback]

Deilig :wee:

*Fornøyd med å få gå en time før tiden*

Hva er opp i SO?(exept det fakta at det er få folk her)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...