Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er like sosial og pratsom uansett om jeg er full eller ikke, jeg sosialiserer meg med andre, selv om jeg ikke kjenner de, kan jeg fint slå av en prat selv om ingen av oss har drukket, kanskje det bare er meg som har fått utdelt litt for mye selvtillit da? Eller er det faktisk andre enn meg som klarer å konversere med folk selv om vi ikke er fulle?

7726518[/snapback]

 

 

Jeg ser ikke poenget å drikke seg modig så man tør å møte nye mennesker.

7726630[/snapback]

Fordi du trenger det ikke.

Lenke til kommentar
Tenk på hvor mye idiotisk som skjer i beruset tilstand

7726660[/snapback]

Idiotiske ting skjer idiotiske personer. Folk som ikke kan kontrolere seg etter litt alkohol er problemet sitt selv og ikke alkoholen. Selv om jeg har drukket litt vin så blir jeg ikke totalt teit, jeg forholder meg helt rolig.

 

Men jeg får null interesse for sex og sovner umiddelbart. Skuffende for hun som ligger ved siden av ?

Lenke til kommentar

Bah.

 

Så ødelagt har jeg ikke vært på lenge.

Dette tyder på at jeg ikke må spise like før jeg skal hoppe tau i en time, og at jeg må trene oftere. Hvilket er høyst usannsynlig skjer.

 

Men smurf + inneband = farlig. I alle fall når det ikke er noen lærer til stede som passer på at vi holder reglene. Høy kølle og rå taklinger = kos ^^

Lenke til kommentar
Men jeg får null interesse for sex og sovner umiddelbart. Skuffende for hun som ligger ved siden av ?

7726677[/snapback]

Kanskje litt ja

 

Personlig så merker ikke folk forskjell på meg når jeg blir full, alt jeg gjør i full tilstand kunne jeg lett gjort i edru tilstand også, alle som kjenner meg vet det :p

Lenke til kommentar
Men jeg får null interesse for sex og sovner umiddelbart. Skuffende for hun som ligger ved siden av ?

7726677[/snapback]

Kanskje litt ja

7726699[/snapback]

Jaja, det funket å gjøre det senere på natten også så.

 

EDIT: Datasmurf; Jeg som prøvde å tilrettelegge for deg.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...