Gå til innhold

Bundesliga-tråden

Ksungam

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Blir ekstremt spennende å se hvem som kommer inn dørene til Bayern i løpet av sommeren. Forsvaret er bra, og jeg tror både Badstuber, Lahm, Alaba og spesielt Dante kommer til å prestere bra under Guardiola. I tillegg har de Boateng samt Javi Martinez som de også kan flytte ned hvis noen blir skadet. Bayern er selvfølgelig godt bemannet på midtbanen og vingene, men blir spennende å se hva som skjer med Gomez og Mandžukić. De er ikke akkurat spillere jeg forbinder med Guardiola og Tiki-Taka, så føler meg ganske sikkert på at ihvertfall en av disse forsvinner.

Endret av Bob Sacamano
  • 1 måned senere...
Skrevet

Blir ekstremt spennende å se hvem som kommer inn dørene til Bayern i løpet av sommeren. Forsvaret er bra, og jeg tror både Badstuber, Lahm, Alaba og spesielt Dante kommer til å prestere bra under Guardiola. I tillegg har de Boateng samt Javi Martinez som de også kan flytte ned hvis noen blir skadet. Bayern er selvfølgelig godt bemannet på midtbanen og vingene, men blir spennende å se hva som skjer med Gomez og Mandžukić. De er ikke akkurat spillere jeg forbinder med Guardiola og Tiki-Taka, så føler meg ganske sikkert på at ihvertfall en av disse forsvinner.

Vel, det blir spennende å se om det i det hele tatt kommer til å fungere, siden han sålangt kun har trent Barca.

• 2 måneder senere...
Skrevet

GAWD!

Ingen som ser Bayern vs Borussia M.Gladbach?

Bayern får straffe på hands, Müller bommer, en Gladbach spiller handser 3 sek etterpå, ny straffe, mål!

:D

Skrevet

Jepp. Han var jo keen på Newcastle før Dortmund kom på banen. Burde sikra seg han så fort overgangsvinduet var i gang.

Uansett, kjekt at han havna i et likandes lag da, i det minste.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tidenes snorefest mellom Dortmund og Braunschweig. Er så tydelig at Reus og Gündogan hever Dortmund flere nivåer.

Litt skuffet over Aubameyang etter den debuten, og veldig skuffet over Lewandowski og Mkhitaryan, som ikke fikk til noe som helst. Mye sløsing foran mål.

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Bayern holder ett eget nivå i år også ja. Helt utrolig! Stor fare for at de vinner alt som er i år også. Det har vel aldri skjedd før?

Altså trippel, to år på rad.

Endret av Sending!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...