Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det er over tolv timer til vi får tak i den nye episoden, men jeg kan nesten ikke vente. Hadde jeg ikke hatt forelesning i morgen skulle jeg blitt oppe for å vente på den. Satser på å se den på toget.

Skrevet

Reiser hjem imorgen klokken 13, så skal stå opp tidlig og håpe på å få sett den før jeg reiser. Klarer ikke å vente til jeg kommer hjem i 22-tiden.

Pain å vente!

Skrevet

Da var sesongavslutningen ferdigsett, og for en avslutning!

Vi fikk vel omtrent svar på alt vi trengte, samtidig som det er mye å bygge videre på i neste sesong.

Var redd for en cliffhanger, men dette skjedde heldigvis ikke.

Er vel ikke så mye mer å si enn at alle Dexterfans må ha en fantastisk julefeiring og vi gleder oss til neste sesong til mere seriemording og mørke sinn

:)

Skrevet

Har forstått det slik at det er planlagt en sesong 2, ja... Finner i farta ikke noe sted dette er bekreftet på nettet, men mener å ha lest det.

Skrevet

Bra sesong slutt :cool:

Spent på hva sesong 2 skal handle om, kommer det en nye serie morder til byen og starte en ny lek med dexter, mon tro :)

Noen som har info når sesong 2 starter opp :hmm:

Skrevet
Bra sesong slutt  :cool:

Spent på hva sesong 2 skal handle om, kommer det en nye serie morder til byen og starte en ny lek med dexter, mon tro  :)

Noen som har info når sesong 2 starter opp  :hmm:

7528080[/snapback]

Fikk bare helt feeling på at det er noe funky med kjæresten til Dexter.

Men enig med alle andre. Mycket nice avsluttning. :)

Skrevet (endret)

Den perfekte sesongavslutning - simpelthen helt kanon. Likte godt at vi fikk en avslutning på "ice truck killer" saken i denne runden; løsningen var like overraskende som genial. :D

Yeah, they see me. I'm one of them ... and their darkest dreams.

Jeg var litt lunken i starten til selve ideen om en serie bygd rundt en seriemorder, men ble helfrelst etter de første episodene. Håper bare de klarer å fortsette denne serien på det samme høye nivået i neste omgang.

Endret av Montag
Skrevet

Damn! For en episode.

Den hadde alt, som vanlig, pluss at den var litt sørgelig.

Jeg vet Rudi/Brian var et monster, men det var jo fortsatt broren hans og den eneste som kunne forstå Dexter. Kan nesten ikke vente på sesong 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...