Gå til innhold

Dexter Sesong 1 **Spoiler Warning**


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet?  :cry:

9098736[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skvatt som faen! Satt bare å tenkte at hvis han hopper opp av vannet nå, så ler jeg. :p
Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg sett begge episodene og kan bare si: Dexter er genialt! Gleder meg til resten.  :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet?  :cry:

9098736[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
yes, but in a good way

 

 

Syns det var litt dumt at dama til dexter

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tror at han er en junkie nå
Lenke til kommentar

Sesong 2 - casting spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/television/news/e3ic5575a8c4f61aadda2692bf70d1adbf9

"Hustle" co-star Jaime Murray has been tapped for a major recurring role on Showtime's "Dexter," which kicks off its second season Sept. 30.

 

Murray will portray Lila, an artist and former addict who becomes a close ally and friend to Dexter (Michael C. Hall), a likable Miami police forensics expert who moonlights as a serial killer of criminals. Lila is described as wild, unconventional, smart and daring and someone who plays by her own rules.

 

Murray will appear in 10 of the 12 episodes in "Dexter's" second season.

 

http://www.imdb.com/name/nm1444665/

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og var det flere som ble skremt når broren til Dexter kom opp av vannet?  :cry:

9098736[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skvatt som faen! Satt bare å tenkte at hvis han hopper opp av vannet nå, så ler jeg. :p

9099498[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg skvatt ennå jeg hadde lest spoileren, jeg :!: Tenkte overhodet ikke på at det var nå han kunne hoppe opp. Og fy faen så diger Little Chino var. My God! Ellers sykt bra serie. Blir spennende å se hva som skjer utover.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Når Battlestar Galactica og Stargate SG1/Atlantis klarer seg med EN tråd for alle sesongene klarer vel vi det også?

9104080[/snapback]

Jo, men nå er d gitt ut pre-airs og tråden kommer til å bli fylt av spoilertags, greit å slippe disse ved å lage en ny tråd.

Lenke til kommentar

Phew, lang dag. Har sett hele sesong 1 i dag av Dexter. "Dexter handler om en fyr som jobber som "blood analyst" i politiet i Miami. Samtidig som han er en seriemorder. " var nok til å få meg interessert. Fy søren så bra serie det er, helt genialt. Den har alt. Jeg la også fort merke til at doktoren var ice-truck killer, og etterhvert fikk jeg litt mistanke om en sammenheng mellom Dexter og Rody. Det var noen syke scener i serien, pluss at de som lagde Dexter må like pupp og ordet "fuck". Kan ikke vente til å starte med sesong 2.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Så mine første tre episoder i går kveld/natt og hvorfor i pokker i har jeg ikke gjort dette før. Dette er jo bare genialt bra, får håpe det forsetter sånn i de siste 9 episodene også :)

 

 

Beklager bump, men var vel egentlig ikke vits å lage en ny tråd for å lire av meg det der...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...