Gå til innhold

TES: Knights of the Nine - litt skuffa


Anbefalte innlegg

Har nå spilt gjennom Knights of the Nine, og må si jeg er litt skuffa :(

For det første tok det ikke så lang tid som de ville ha det til - og i tillegg er levelscalingen med på å ødeleggemoroa her også.

 

Husker da Bloodmoon kom ut, hadde jo ikke en sjanse i havet hvis en ikke var høy level. Nå kan en jo spille gjennom hele denne mini-ekspansjonen uten å bli særlig utfordret.

 

Nei, jeg håper Bethesda kommer med en utvidelse hvor man faktisk være en høy level og ha godt utstyr for å klare :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønna ikj korleis noken kan verte skuffa over knights of the nine..

for det var jo jekla bra:D:D,, og sverdet var jo berre toppen av kransekaka;)..

7372933[/snapback]

 

Men så har sikkert ikke du spilt så mange skikkelige PC-rollespill? :hmm:

 

Joachim_GH, jeg tviler sterkt på at de noen gang kommer til å gjøre det. De har dolka RPG-fansen sin i ryggen, og gått for mainstream, sånn at de kan selge mye mer, og tjene seg enda rikere. Jeg tror ikke dette var tilfeldig. Nei, jeg tror nok Bethesda ALDRI kommer til å gå tilbake til det "normale" level-systemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

 

Har nettopp kjøpt knights of the nine. Lurer bare på hvordan jeg joiner factionen? det kom ikke opp noen melding om det da jeg startet spillet slik som det gjorte med de andre plugin'sene. :hrm:

 

Edit: Fant det ut til slutt :p

7380141[/snapback]

 

 

 

hva må en gjøre?? har lastet det ned men kommer ikke opp noen startmld slik det pleier og gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...