Gå til innhold

hastighet med Dc++

Kenneth686

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen prøve å hjelpe meg med detta? :)

Jeg hadde akuratt formart pc en, så lasta jeg ned DC++ 0.698 og når jeg skulle prøve å laste ned noe så lå jeg på 20-60 kibt og jeg har 10 mbit linje. Jeg har prøvd fra mange folk. Å lurer på hva som kan ha skjedd? For når jeg prøver å teste speedomter på linja mi får jeg at jeg har ca 9200 kibt på itavisen og hardware.

Kan noen hjelpe meg med detta?

Mvh Kenneth686 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har ikke på noen måte begrenset maks nedlastningshastighet? Vet ikke om det er en standardinnstilling, men det kan jo være én mulighet.

Det finnes en DC-tråd her, prøv der. :)

7338538[/snapback]

Men det som er så rart er at den går opp og ned. Plutselig går den opp til 600 kibt, så detter den ned til 50 og sånn å da blir den der. Men kan selfølgelig prøve;)

Skrevet
Du har ikke på noen måte begrenset maks nedlastningshastighet? Vet ikke om det er en standardinnstilling, men det kan jo være én mulighet.

Det finnes en DC-tråd her, prøv der. :)

7338538[/snapback]

Men det som er så rart er at den går opp og ned. Plutselig går den opp til 600 kibt, så detter den ned til 50 og sånn å da blir den der. Men kan selfølgelig prøve;)

7338559[/snapback]

Hmm... klikka helt her nå:S finner plutselig ikke en dritt nå :S skjønner mindre og mindre jeg nå. Hehe

Skrevet
Verden var så mye enklere før dataen ble allmenn kunnskap. :wee:

Prøv å re-installére programmet, og se hvordan respons du får da.

7338682[/snapback]

Har prøvd det også :S hehe. Men jeg har fått den nye norton, kan ikke være noe som spærrer der? det høres litt rart ut da. Den blir vel ikke sperra på en standar linje? For jeg ligger litt på 500 og sånt så plutselig tryker jeg den vekk å den begynner da går den helt ræva. Skjønner ikke noe jeg :S

Skrevet

Norton vil nok ikke bremse hastigheten. Hvis Norton hadde hatt noe med saken å gjøre, hadde det nok vært helt stopp. Du har prøvd å laste ned flere forskjellige type filer (altså, ikke ulike versjoner av ett program, men f.eks. en sang eller et videoklipp), og ingen ting fungerer optimalt?

Skrevet

det som er så rart er at jeg kan laste ned av folk jeg vet har 10 ut og 6 ut å enda snakker jeg med de på msn å da ligger jeg på 50 men i sta så kom jeg litt opp til 200 så datt den ned i gjen, det som er så rart. Det jeg også mente med norton antivirus at den stopper ikke på en hastighet den hadde vel stoppa helle dritten. Men men, det skal ikke være lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...