Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte onanerer du? (Gjelder jenter og)

Gjest KIM pedersen

Hvor ofte onanerer du? (ca)  

1 436 stemmer

1. 1. Hvor ofte onanerer du? (ca)

• Mer enn et par ganger per dag
      66
    • Et par ganger per dag
      195
    • Hver dag
      395
    • Annenhver dag
      247
    • Et par ganger i uka
      312
    • En gang i uka
      41
    • Et par ganger i måneden
      35
    • En gang i måneden
      9
    • Sjeldnere
      11
    • Aldri
      20
    • Hva er onani?
      16
    • Det avhenger av ulike faktorerer og varierer veldig
      88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
He he, gjelder jenter og ? Tror du virkelig det ?  :nei:

7311052[/snapback]

Undersøkelser viser at praktisk talt alle gutter og menn har erfaring med onanering til orgasme og sæduttømming. Hittil har de samme undersøkelsene vist at andelen jenter/kvinner som har onanierfaring er lavere. Interessant nok er andelen kvinner med slik erfaring raskt økende. For ca. 50 år siden var det bare 40% av amerikanske kvinner som på spørsmål svarte at de hadde onanert for å oppnå orgasme eller lystfølelser. Nå er andelen omtrent på det dobbelte, 75-80% har slik erfaring.

Kjelde: Doktor Online

Det er så få jenter på forumet at eg ikkje trur det vil være av stor betydning uansett.

Skrevet

Desverre, aldri.

Grunnen er sennabetennelse som gjør at jeg får veldig vondt om jeg onanerer meg selv. Men jeg onanerer gjerne andre av motsatte kjønn såklart :) Teller det ?

Skrevet
Desverre, aldri.

Grunnen er sennabetennelse som gjør at jeg får veldig vondt om jeg onanerer meg selv. Men jeg onanerer gjerne andre av motsatte kjønn såklart :) Teller det ?

7311245[/snapback]

Neppe! :D

Skrevet

Tja. I gjennomsnitt et par-tre ganger i uka, tenker jeg.

Aldri når jeg er deppa, og ofte litt oftere når jeg ikke er det.

I våres hadde man veddemål med en kompis, og klarte nesten tre mnd uten, tror jeg det var. Men det var hardt :p

(ja, jeg vant ^^, )

Gjest member-101642
Skrevet

Har et veddemål med en kompis for tiden. Han sprakk etter en knapp uke, så jeg bestemte meg for å se hvor lenge jeg klarer å holde ut. Holdt ut i en måned nå, så "I'm lord of the manor".

Skrevet
Har et veddemål med en kompis for tiden. Han sprakk etter en knapp uke, så jeg bestemte meg for å se hvor lenge jeg klarer å holde ut.  Holdt ut i en måned nå, så "I'm lord of the manor".

7314129[/snapback]

Er det noe å være stolt av? :D

• Opprett ny...