Gå til innhold

Linerider Genialt spill


Laserbeam

Anbefalte innlegg

Jeg fant et kult spill på nettet: meningen er at du skal tegne opp en bane hvor en fyr som skal ake, og så trykker du på den store play knappen. (han starter på starten av banen din) :D

 

ENJOY!

 

Original Version:

 

Lag rette streker ved å:

 

Det er vist funnet en glitch/kode til det "Hvordan man får rette streker!" Jeg kan den. Først tegner dere en start strek! Dermed presser dere Høyere museknapp, dermed tar dere ned til endepunktet der streken skal slutte, der holder dere inne venstre museknapp, dermed mens dere holder, tar dere og aimer til en av retningene litt! mens dere holder, dermed etter dere har aimet litt, slipper dere :) det gjør det mye enklere!

7297284[/snapback]

 

 

Unoffical Update:

 

Lag rette streker ved å:

 

1. Hold inne VMK (venstre museknapp)

2. Fortsett å holde inne VMK og hold inne "v" (bokstaven "v")

3. Dra linja til ønsket område, mens du holde inne VMK og "v".

4. Slipp "v" først.

5. Slipp VMK

Endret av andrenilsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vist funnet en glitch/kode til det "Hvordan man får rette streker!" Jeg kan den. Først tegner dere en start strek! Dermed presser dere Høyere museknapp, dermed tar dere ned til endepunktet der streken skal slutte, der holder dere inne venstre museknapp, dermed mens dere holder, tar dere og aimer til en av retningene litt! mens dere holder, dermed etter dere har aimet litt, slipper dere :) det gjør det mye enklere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...