Gå til innhold

Linerider Genialt spill


Laserbeam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen så mange timer jeg spller det spillet der på skolen

7461577[/snapback]

 

Helt enig. satt og sløste bort 3 timer på dataen på skolen. Men det var gøy da! :D

7467349[/snapback]

 

oooo

 

3 timer er ingenting, sitter hele dagen på skolen med det, å Ski Stunt Simulator :love:

 

Btw: Du som snakket om inkscape, hvordan kan en bruke det til å lage baner? Hadde vært morsomt å eid en i klassen litt :innocent:

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Laget en kjapp en i går, hva syns dere?

 

7467370[/snapback]

Var en god en, du hadde fint greid å dratt den enda lenger, men kanskje du ikke gadd? Så litt heldig ut noen steder? ;)

7467705[/snapback]

Nja, heldig og heldig, var vel et sted der jeg var heldig ellers var resten ganske planlagt. Kunne dratt den lenger, men jeg gadd ikke mer. Har lagret banen, så vi får se dog ;)

 

@karlsn: Nyeste versjonen der er en direkte kopi av den som er laget av linerider.ca .

Lenke til kommentar

Joda, den funker, men han hadde akkurat lastet opp og man må vente en stund før man kan se det.

 

Det der var en veldig ensformig og kjedelig bane. Det er ikke lagt noe særlig med arbeid i den overhodet. Enkelte ting er rart lagt opp. Det er tre minutter med dødtid og 25 sekunder med noe brukbart. Det at rytteren detter av på et sted hvor han ikke burde detti av gjør den enda mindre imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...