Gå til innhold

De første Zelda anmeldelsene har kommet!


john_mcclane

Anbefalte innlegg

You see, nearly everything about this game is downright perfect. It is undoubtedly the greatest Zelda game to date… in fact, it completely eclipses most other Zelda games. However, visually—at least in terms of textures—it is indeed a GameCube game. An extremely pretty GameCube game, yes, but it still seems less next-gen and more like the epitome of GameCube achievements. The problem is that the rest of the game is so superbly executed—so masterfully designed—that it totally overshadows nearly any slight concern regarding visual prowess. Couple this with the fact that I have never once in my position as a game reviewer awarded a videogame a ten out of ten (which never indicates a perfect game, but rather one that is very, very close), and you can see how it might be difficult to assign Zelda a proper score.

 

*Får frysninger*

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg leser omtalene som spretter frem av TP, får jeg kraftig flashback til en vis romjul i 98.

 

Jeg gleder meg så sinnsvakt til TP kommer, synes dagene går saaaaaaakte, alt for sakte til hva som er sunt. Gleder meg til 8 Desember kommer, hvor jeg sitter med min Wii i handa og en kopi av TP, fyrer opp herligheten og lar meg igjen bli slukt inn i det fantastiske spillet som TLZ serien har blitt.

 

Hvorfor kan ikke tida gå bare litt fortere til 8 desember? Kan vedde rompa mi på at når 8 desember kommer så speeder tida opp og før du vet ordet av det er det Januar og nytt år. Urettferdig gjort av tida.

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig vente over nyttår med å skaffe Wii, men på grunn av dette spillet er jeg nå desperat etter den.

 

Folkens, hva må jeg gjøre for å få tak i en Wii før jul? :)

 

Det eneste jeg synes er trist er at de ikke gjorde grafikken bedre for Wii. Det ville virkelig satt prikken over i'en, og gitt dette spillet 11/10 i karakter :D

Lenke til kommentar
TCi: Spoilers i anmeldelsen?

7297134[/snapback]

Om det var meg du henviste til (gikk ut i fra dette ettersom jeg postet anmeldelsen og gikk ut ifra at du så feil), så ja, anmeldelsen inneholder spoilere, men disse er tydelig merket av.

7297303[/snapback]

Ja, til deg òg. Takk for svar, men jeg tar ikke sjansen på å lese den, for det.

Lenke til kommentar

hhmm... lurer på om jeg skal sette igang med enten wind waker eller ocariana of time igjen, og gjnnomføre et av dem før 8.desember...

samtidig er det en god stund siden jeg har spilt zelda nå, så det blir kanskje litt "freshere" om jeg holder det slik frem til 8.desember...

 

Har faktisk bare sett ca 5-6 screenshots og kun en bitteliten videosnutt av TP:)

Vil vite minst mulig på forhånd....

Lenke til kommentar
Jeg skulle egentlig vente over nyttår med å skaffe Wii, men på grunn av dette spillet er jeg nå desperat etter den.

 

Folkens, hva må jeg gjøre for å få tak i en Wii før jul? :)

Kjøpe en. ;)

7299638[/snapback]

Omformulert:

 

Folkens, hva må jeg gjøre for å kjøpt en Wii før jul?

 

:)

 

Jeg mener, vil alle som ikke har forhåndsbestilt være screwed?

Lenke til kommentar
Jeg skulle egentlig vente over nyttår med å skaffe Wii, men på grunn av dette spillet er jeg nå desperat etter den.

 

Folkens, hva må jeg gjøre for å få tak i en Wii før jul? :)

Kjøpe en. ;)

7299638[/snapback]

Omformulert:

 

Folkens, hva må jeg gjøre for å kjøpt en Wii før jul?

 

:)

 

Jeg mener, vil alle som ikke har forhåndsbestilt være screwed?

7300233[/snapback]

 

Ta det med ro, om du ikke får en Wii ved releas har du enda et par sjangser før jula setter inn. Om jeg ikke har feil kommer det totalt 3 partier med Wii før jula setter inn, så spring ned til din lokale spillsjappe, sett av en maskin så tror jeg nok at du får en Wii før jul uansett :)

Lenke til kommentar

1UP sin anmeldelse er oppe:

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155329

 

10.0!

 

Konklusjon

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The answer? Truly fantastic. It's not a reinvention of the genre like Ocarina was -- but it's much better, because it takes all its predecessors' raw ideas, perfects them, and creates an experience that's at once new and familiar. It's rare to find a launch game that truly justifies the purchase of a new console, but this is precisely that. If Wii Sports is a game for everyone, Twilight Princess is for everyone who loves games.

 

Kan ikke trådstarter samle alle anmeldelsene i første post?

Lenke til kommentar

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
excited.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
excited.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Katie-excited.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tim-excited.med.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dan%20Gets%20So%20Excited%20At%20Parties.jpg

 

*Vente på Gamespot og IGN*

 

Hmm. Hadde egentlig ikke tenkt å få meg en konsoll til siden jeg allerede har X360, men begynner virkelig å få lyst på Wii når jeg leser dette. Wii, Zelda TP og alle zelda spillene som er kommet ut nedlastbare da begynner vi å snakke. Er det mulig å laste ned GB zelda spillene og?

7301857[/snapback]

 

Ser ikke sånn ut foreløpig, me hvem vet hva som skjer i fremtiden. Hadde vært jævlig bra å kunne laste ned Link's Awakening, og føre over til DS.

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...