Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

hei, jeg har DELL XPS 700, G7950 GX2 og 2 gig ram, med dual core 2 E6600, men da er den en ganske bra ikke sant ?? :hmm:    jeg sliter med flight simulator x klarer ikke mer en på medium/high grafikk.  :thumbdown:  :thumbdown:

 

må jeg oppgradere skjermkortet?? en fyr jeg snakket med hadde det samme bare 8800gts å klarte spille fint på ultra high... må jeg ha et sånt kort for å spille det ?? :(

7461586[/snapback]

 

kvifor spør du o mdet i denne tråden eigentleg?

 

Tar tilbake det jeg sa om F.E.A.R!

 

Mulig å skremme folk noe mer? :hrm:

 

Skummelt spill! Gidder ikke spille det mer...

7460501[/snapback]

 

Personleg elska eg skummle spel då, men det er smag og behag vel...

7462077[/snapback]

 

 

Må nok si at skumle spill er gøy, men min grense har i lang tid gått når jeg spiller DOOM 3 i et mørkt rom, alene :p (spesiellt hvis jeg er alene hjemme) Klarer ikke sitte i lengre perioder med et sånt adrenalinkick :p men må innrømme, det er litt deilig nesten :) Noen som er enig?

 

EDIT: Trykkleifs

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten bedre å diskutere skremmendet spill på feks fear\doom3 tråden på gamer.no . Ellers blir det bare rot her.

 

.................................................

 

Ser lanserings prisen til 8800 holder seg enda, tror neppe den går noe serlig ned før lansering av R600.

 

Ser det er en liten interesse for Hl LC , så jeg skal legge inn noen bilder i første post nå.

 

Oblivion orker jeg ikke å teste mer, grunnen er at jeg synes spillet er utrolig dårlig. Lvl systemet og selve målet er jo helt horribelt, burdet hatt gitt det bort egentilg har ikke spillt det siden jeg kjøpte det. Skriver ikke dette for å lage en diskusjon om dette men bare forklare hvorfor det ikke ligger bedre bilder av Oblivion på første post :) . Gothic 3 :love: (bare synd med alle de j... bugsa) fungerer som en drømm på 8800gtx-

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg sliter med ytelsen på mitt 8800GTX. Hvis jeg setter på 16Qx AA så er jeg nede i 25 FPS rett som det er både i BF2, BF2142 og CSS. Om jeg setter på 16X AA så er det litt bedre, men selv på 8x AA så sliter jeg med lav FPS. Kortet er i disse situasjonene uklokket. Gamle og nye drivere er prøvd. Disse dippene kommer som regel under artilleriet i BF2 og BF2142, og generelt i CSS.

Lenke til kommentar

I bf2 og bf2142 så funker ikke sett aa i driver der sett i spill og der er = 8aa

 

edit : prøv litt Tom Clancy's Rainbow Six Vegas jeg i natt støttter ikke ws og grafikk så litt rar sikker for dårlig driver og trenger litt patcher.Spille ikke pent ut.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Jeg sliter med ytelsen på mitt 8800GTX. Hvis jeg setter på 16Qx AA så er jeg nede i 25 FPS rett som det er både i BF2, BF2142 og CSS. Om jeg setter på 16X AA så er det litt bedre, men selv på 8x AA så sliter jeg med lav FPS. Kortet er i disse situasjonene uklokket. Gamle og nye drivere er prøvd. Disse dippene kommer som regel under artilleriet i BF2 og BF2142, og generelt i CSS.

7464022[/snapback]

 

Hei! eg har X1950XTX kort og bruka same oppløysning, og det går heilt glimrande med meg, men korleis setter du på AA? GE condition zero..

 

Edit: spør om dette på grunn av det kan hende at vi kan samaligne og sjå om det er bug eller et eller anna

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...