Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Intern, med 2 x 7900gtx så sliter du ikke akkurat per idag. Hadde helt klart lent meg tilbake litt og sett hva som kommer på banen. Har du virkelig noen umiddelbare behov for bedre skjermkortytelse nå, ja da er du ganske hardcore vil jeg si.

 

Selv venter jeg litt for å se ann 8600gt eller noe i den duren. Sitter på en AMD64 3000+ s 754 og x800xt pe og klarer meg greit ennå ;)

 

Etter å ha sett på denne tråden så virker 8800 serien som utrolig bra kort, og jeg gleder meg også til å gå tilbake til nvidia :love:

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja da var mitt oppsett bestillt og på vei ;)

 

I dette øyeblikk er en E6600, EVGA nForce 680i SLI, 2 GB OCZ DDR2-800 (4.5.4.15) og et PoV GeForce 8800GTS på vei hjem til meg ;) senere blir det vannkjøling på alt, med overklokking og en masse benchmarking ;) Før jeg seff skal spille på det. Jeg gidder ikke betalte over 13000 for et nice oppsett for å overklokke, og så bare la det ligge? Nei her skal man ha det gøy ;)

Lenke til kommentar
Her er min score ihvertfall!

 

post-106430-1166034899_thumb.jpg

7494574[/snapback]

 

Pent ;) Da har jeg noe å gå etter ;) Ettersom jeg ikke får bra kjøling på CPU før jeg får mitt nye kabinett med vannkjøling,b lir det nok lite klokking ;) Men får se hva ejg får i stock da, og maks overklokk på alle komponenter ;)

7494950[/snapback]

 

Hehe, har heller ikke bra CPU temp. Ligger på rundt 53-60 grader hele tiden.

 

Min 3dmark 05 score

 

post-106430-1166038324_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...