Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er tallene fra 2007 så er de bare å glemme. ;)

 

Crysis hadde jo ikke SLI-støtte i starten, og fikk etterhvert bedre SLI-støtte (men var ganske labert de første månedene/ukene). Og når tilslutt SLI-bugsa ble fikset, og vi begynnte å få nyere drivere (og patch 1.2) så ble støtten også veldig god.

Så er jo strengt tatt Crysis det mest GPU-krevende spillet vi har i dag, og SLI vil derfor være svært egnet når de først får det til.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ja, er tallene fra 2007 så er de bare å glemme

 

Tror du missforstod poenget. Jeg har ikke hørt annet eller lest annet en at sli er bortimot bortkastet i Crysis, derfor er jeg overasket over at linken er såpass gammel, for det første burdet jeg ha sett den før, for det andre haddet det vært mer sannsynlig at sli har blitt forbedret etterhvert og dette var en ny test, derfor overasket det meg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Enig i hva du sier Andrull. Satte mitt 9800GX2 inn i en kamerat sin maskin og spilte Crysis med Quad SLI. Vi fikk 33 FPS nede ved den havnebanen (tror dette er den aller mest krevende, t.o.m mer krevende enn isbanen) Før dette lå jeg på ca 19-20 FPS i de områdene, så forbedringen er rimelig stor.

Lenke til kommentar

Det blir litt ute av den sammenhengen vi nettop diskuterte, du er mer innpå det jeg reinet med saken dreide seg om hehe (nye skjermkort\nye drivere)

 

mest krevendet er når bossen angriper helt på slutten.

 

edit

Videre har jeg heller aldri nektet på påstanden, jeg har bara hørt det motsatte (at sli gjir veldig dårlig ytelse hopp i Crysis). Så det er heller ingenting å være enig i her...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...