Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Så har endelig andrvas fått seg et XFX 8800GTS i hus. Knallkort må jeg si, meget habil overklokker så langt :thumbup: . Med litt bedre kjøling tror jeg dette kortet kan nå langt. Har til nå kjørt en runde 3DMark06 med kortet på 660/2050, uten artifacts. Få litt mer fart på CPUen så kan jeg sikkert øke scoren ytterligere. Men får ta det imorgen, orker ikke mere idag :)

post-65834-1165445838_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jeg si, mye kraft i det kortet her :green: . Satt nettopp i mitt kort, og kjørte en 3dmark 06 @ stock. Må si meg fornøyd med det, cpuen er ikke allverdens heller. Mest imponert er jeg nesten over støynivået. Jeg har vannkjølt pc, alt som vibrerer er støydempet og viftene helt nedskrudd. På load så hører jeg bare vifta surre litt over resten av pcen :)

post-45232-1165494889_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det må jeg si, mye kraft i det kortet her  . Satt nettopp i mitt kort, og kjørte en 3dmark 06 @ stock. Må si meg fornøyd med det, cpuen er ikke allverdens heller. Mest imponert er jeg nesten over støynivået. Jeg har vannkjølt pc, alt som vibrerer er støydempet og viftene helt nedskrudd. På load så hører jeg bare vifta surre litt over resten av pcen

 

Cpu er oppskrytt :D serlig på feks 3dmark01 (bortsett mener jeg :blush: )

 

edit

 

Og velkommen i klubben :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Det må jeg si, mye kraft i det kortet her  . Satt nettopp i mitt kort, og kjørte en 3dmark 06 @ stock. Må si meg fornøyd med det, cpuen er ikke allverdens heller. Mest imponert er jeg nesten over støynivået. Jeg har vannkjølt pc, alt som vibrerer er støydempet og viftene helt nedskrudd. På load så hører jeg bare vifta surre litt over resten av pcen

 

Cpu er oppskrytt :D serlig på feks 3dmark01

7446524[/snapback]

 

De fleste spillene jeg spiller merker man jo ikke stor forskjell på cpuen(bortsett fra fsx og fs2004), men i 3dmark 06 har det ganske mye å si jo.

 

Takk, en morsom klubb :green:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Har nesten 2500 i CPU score, han har ca 2000. Tviler på at 500 poeng utgjør over 1000 poeng...eller?

7446666[/snapback]

 

Husk at alle testene vil få høyere fps med en raskere cpu, ikke bare cpu-testen

 

 

Anyway, nok 3dmark 06 for en stund :) . Jeg fyrte nettopp opp Medieval 2 med AA på 16Q, AF på 16x og 1680x1050. Det gikk helt silkesmooth det, selv med 1500 soldater i kamp :p . Satte også opp hastigheten til 600/2000 nå, "just for good measurements"

Lenke til kommentar
BTW sablabra, når eg ser at du skriver 27/7 settings på den OC du hadde, så ler eg litt for meg selv...

7446748[/snapback]

 

Hva mener du? :blush:

7446761[/snapback]

 

 

Hehe, hadde du hatt 3 Ghz på prossesoren, og 669/1958 (som jeg hadde på mitt 7800 GTX 512 kort) så kunne du vært fornøyd med at PC'n var stabil 24/7 :p

 

Og simalarion, kan du fikse forsiden slik at det står 8800 GTX og ikke 800 GTX? :love:

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...