Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, hvis man har gjort en god jobb så kan men holde en PC stabil med høy OC, det vil si at man ikke trenger å OC ned pga for høy temp, altså ha de OC innstillingene 24/7.

 

Med de tallene du hadde, er det ingen problem å holde PC stabil 24/7 derfor er

det ingen vits å skrive det :)

7446833[/snapback]

 

Ja vel? Det virker ikke som om du har særlig stor innsikt i overklokking, men jeg forstår heller ikke hvorfor du drar med det her inn i tråden??

Lenke til kommentar

Fikk presset scoren litt høyere ved å skru av F@H :). Dog sliter jeg med å klokke CPU...hovedkortet og RAM lar meg ikke kjøre den stabilt noe særlig raskere enn ved 3.2GHz, ved for høy FSB frekvens svikter hovedkortet siden RAM må kjøre asynkront (Value RAM er ikke akkurat oc vennlige), dermed sitter jeg fast på ca 400MHz FSB :(.

Men jeg får være fornøyd så langt, skal bli deilig å kunne spille igjen etter 3 måneders "avhold" :cool: .

 

3DMark06 - 10662 - XFX 8800GTS@660/2050

 

EDIT: Kjørte en runde 3DMark05, samme innstillinger: 17759

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Som Sabla hinter til så har 06 my å si i på cpu. Siden det er en cpu test som teller i scoren der  ;)

7446652[/snapback]

 

 

g80 så har cpu veldig mye å si egenlig

kan tjent mye ved å klokke eller få seg en cornoe.

Men det forskjell om du har behove for det .G80 funker på mest av nyer cpuer selv du kan tjent mye på bytt til noen bedre

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Som Sabla hinter til så har 06 my å si i på cpu. Siden det er en cpu test som teller i scoren der  ;)

7446652[/snapback]

 

 

g80 så har cpu veldig mye å si egenlig

kan tjent mye ved å klokke eller få seg en cornoe.

Men det forskjell om du har behove for det g80 funker på mest av nyer cpuer selv du kan tjent mye på bytt til noen bedre

7449546[/snapback]

 

Mhm, jeg merker det godt nå. Tjente presis 200 poeng ved å øke til 630/2000(i forhold til stock) :hm: . Tydelig at cpuen begrenser meg mye. Men det spiller ikke så stor rolle, yter jo som faen i alle spill likevel :w00t:

Lenke til kommentar
Oblivion med OOO 16x AA og 16X AF + HDR ;)

 

Sikkert ikke spill bart, men for sikkert tatt et bilde ;)

7457210[/snapback]

 

Skal installere det nå, så kan jeg sjekke fpsen med fraps :) . Spillet i seg selv er dårlig, men sinnsykt krevende utendørs da... På grafikkortet altså :p

 

 

Intern: Tro meg, du vil bli lei av å skyte de samme robotene i alle banene gjennom hele spillet :mad:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Har tatt noken bilder av Oblivion...

Blei ikkje heilt fornøyd med dei, grafikken på avstand ser jo litt tusken ut? eller what?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette er med 8x fsaa og hdr avslått. Kunne vist ikkje ha begge deler på?

 

oblivion200611230427082hu9.jpg

 

oblivion200611230426595ov5.jpg

 

oblivion200611230426334zu3.jpg

 

 

 

Også 4 bilder med hdr på i stade for 8x fsaa

 

 

 

oblivion200611230356215da7.jpg

 

oblivion200611230356069sr8.jpg

 

oblivion200611230342330kh5.jpg

 

oblivion200611230342208jj2.jpg

7341321[/snapback]

 

Jeg så den posten her for litt siden, og nå som jeg fyrte opp ser det helt likt ut hos meg også :realmad: . Ser helt for jævlig ut noe lenger enn 20m unna, funker ikke det da... Kjører med alt på max, HDR, 16xQ og 16x AF... Noen som vet?? Fpsen ligger på rundt 40fps, men det har kanskje noe å gjøre med at det ser så jævlig ut :p

 

EDIT: Det ser faktisk helt likt ut som i førsteposten til simalarion, ser jo helt elendig ut der også :hm:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...