Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere.

 

Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... :)

Kun i XP dessverre. :(

Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet.

 

Off topic:

 

Noen som har klart å aktivere Anostrophic filitrering i Crysis? (gir ingen virkning å aktivere det i forceware driveren)

 

Er så synd, da dette ville gitt et kraftig løft på det grafiske nivået i crysis. :(

 

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere.

 

Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... :)

Kun i XP dessverre. :(

Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet.

Hvordan gjorde du det i XP da? :)

 

Får se om jeg får opp noen scr. shot ifra Crysis med et par mods iløpet av kvelden, eller om jeg utsetter det til i morgen...

Lenke til kommentar
Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere.

 

Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... :)

Kun i XP dessverre. :(

Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet.

Hvordan gjorde du det i XP da? :)

 

Får se om jeg får opp noen scr. shot ifra Crysis med et par mods iløpet av kvelden, eller om jeg utsetter det til i morgen...

Husker ikke hva den menyen het i XP jeg, da den ikke finnes i Vista. Så mulig jeg booter opp i XP i løpet av natten/dagen. (må bare koble til XP harddisken igjen) :)

 

Dog var det hos meg litt "tricky", da jeg måtte gjøre det om og om igjen før den ville akseptere de nye oppløsningene. (selv måtte jeg også bruke en secondary skjerm for å få den ti lå registrere det)

Lenke til kommentar
Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA.

Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. ;)

F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. :)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA.

Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. ;)

F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. :)

Vet, men siden Vista-innstallasjonen min er rimelig fersk(og lite brukt) har jeg ikke stort av programmer der. :) Brukte Fraps og Paint kun for å gi dere et inntrykk av hvordan det så ut. ;)

Lenke til kommentar
Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA.

Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. ;)

F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. :)

 

Eller lagre bildene som et annet filformat enn jpeg, f.eks png.

Lenke til kommentar
Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA.

Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. ;)

F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. :)

 

Eller lagre bildene som et annet filformat enn jpeg, f.eks png.

Det ser fortsatt helt crappy ut uansett hvis du bruker paint...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...