Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjelder for alle oppløsninger, såfremt du har settingene på High.

Altså jeg mener, hvor får jeg satt oppløsningen 1280*720 som ikke er i Options listen i spillet?

 

Skjermen må støtte oppløsningen også.

Skjermen min, en 24" Dell støtter mange fler oppløsninger enn det Crysis tilbyr meg.

Lenke til kommentar
Vil tro det er driveren som bestemmer hvilke instillinger du skal kunne velge. Som oppløsning, AA osv...

Mulig du må justere dette i driveren, og "force" driveren til å vise alle oppløsningene. Tror dette kan gjøres i RivaTuner.

Takk for tipset, da skal jeg sjekke dette når jeg kommer hjem :).

Lenke til kommentar

Driver og skal kjøpe meg ny pc. Så valget står mellom 1/2 8800 gt/gts 512 Mb . Skjermen klarer ikke mer enn 1680 x 1050. Har lest litt rundt og det jeg har fått med meg er at hvis jeg ikke skal ha høyere oppløsning enn 1680 x 1050 er det lite og hente fra Sli? Eller er det bare tull?

Lenke til kommentar

Tja, er nok "litt" tull. Tjener mye på SLI på crysis, WIC og andre spill som 8800GT/GTS sliter litt med. Også fremtidens spill som Far-cry 2 vil nok også nyte veldig godt av SLI.

 

Selv hadde jeg nok mer enn gjerne skaffet meg SLI, eller Trippel SLI om jeg hadde hatt muligheten.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Apropo Crysis og 8800GT i WinXP.

Jeg har lagt inn "XP DX10" configfilene for Crysis og fikk merkbart bedre grafikk. Men..

 

1. Jeg ser noen kan velge 1280*720, hvordan får jeg til det?

2. Ser noen får til å velge "Very High" eller Ultra i XP, hvordan får man til det?

Hvor får jeg tak i disse DX10 configfilene til Xp?

Lenke til kommentar
Apropo Crysis og 8800GT i WinXP.

Jeg har lagt inn "XP DX10" configfilene for Crysis og fikk merkbart bedre grafikk. Men..

 

1. Jeg ser noen kan velge 1280*720, hvordan får jeg til det?

2. Ser noen får til å velge "Very High" eller Ultra i XP, hvordan får man til det?

Hvor får jeg tak i disse DX10 configfilene til Xp?

Jeg bare googlet meg til dem, men du kan alltids sende meg en e-post. Husk at det ikke er reell "DX10" man får her, men Crytek har servert en løgn til brukerne sine og sier at det som enables her kun kan enables med DX10 og Vista, noe som bare er tull.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
80% av 169.xx driverene støttet ikke denne oppløsningen på min skjerm heller.

Bruker 169.25 og får ivhertfall da opp alle oppløsningene som skjermen min støtter. 24" Samsung 245b.

Ok så 169.28 som jeg bruker er en av driverne som ikke har alle oppløsninger ennå. Ant. fordi den er en lekket beta ;).

Lenke til kommentar
Ingen som kan velge Very High eller "Ultra High" i XP, man endrer bare High cvars. Fra High til Very High, evt. "Ultra High".

Hmm men dette er jo en ca. 20 CFG filer som inneholder en del linjer hver hvor kun tall er settinger, så hvor finner jeg bare "man endrer bare High cvars. Fra High til Very High, evt. "Ultra High"."?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...