Gå til innhold

Realm med mange norske, forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg og en kammerat vil til et realm med mange nordmenn, så lurte vi på om noen her har forslag til realms?

7252236[/snapback]

'

 

Grom grol skal vist ha mange norske

7252281[/snapback]

 

Mener du Grim Batol? Vi er en hel del norske, men vil ikke anbefale serveren, den er full...

Lenke til kommentar
På balnazzar er det endel norske.. Hvis ikke alle har imigrert derifra.. ^^

 

Burning Blade var jo fullt av norske folk, før det ble åpent til å dra til Balnazzar. Og fleste parten gjorde det..

7252619[/snapback]

Lol nei, det var omtrendt ingen som gjorde det i forhold til når Burning Blade - Grim Batol migreringen var. Jeg merket meg bare 2-3 av hardcore guildsa som migrerte, gikk til Balnazzar, mens til Grim Batol gikk absoulutt ALLE hardcore guildsa + nesten alle vanlige folk. Når man tok /who 60 på Burning Blade rett etter migreringa, så man ikke engang 49 folk.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Du vil uansett få masse rare svar her, men ingen gode svar. Siden det er umulig å vite hvor mange norske det er på hver server, vil det også være umulig å svare på det... Spiller man en char opp til 60, vil man uansett server møte på mange norske på veien.

 

Så.. jeg kunne anbefalt deg min server også, men jeg har null forutsetning for å kunne si hvor mange norske det er der sammenliknet med de andre som jeg ikke har vært på. Kanksje det viser seg å være få? Eller mange...

 

Uansett, lykke til... dette blir ikke lett.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg og en kammerat vil til et realm med mange nordmenn, så lurte vi på om noen her har forslag til realms?

7252236[/snapback]

'

 

Grom grol skal vist ha mange norske

7252281[/snapback]

 

Mener du Grim Batol? Vi er en hel del norske, men vil ikke anbefale serveren, den er full...

7252501[/snapback]

så enig så enig, ikke start på grim batol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...