DanielvanSand Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Er vell kankje mer i thecno sjangeren:P Men jeg håper dere setter pris på de likevell:p Dette her er alt annet enn techno. Du traff sjangeren greit - Det er dance
El Matador Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Lite liv i tråden ... Bass Up - Hold Me Back Basslovers United - Bnother Bitch (Clubbticket remix) Basslovers United - I Can Dance (Radio Edit) Bass-T - Check This Brisby & Jingles - We All Love Disco Clubraiders - Move Your Hands Up Apollo - Dance 2007 (Cascada Remix) Limelight - Dreamer (HDM RMX) Tasty - Klubbarnas kung (Tasty´s Rock on mix) Basskickerz - kiss me (bass rockerz rmx) Partystylerz - We Are The Partystylerz Potatoheadz - Get Down v1r00z - Funeral Song ( Vokal Radio Edit ) Alex C - Du Hast Den Schonsten Arsch Der Welt (Basshunters Bass My Ass Mix) Discotronic - Tricky Disco DJ Jose - Steppin to the Beat Punk Freakz - Street Knowledge DJ Manian - Turn The Tide (Bulldozer Rmx) Freddy Fader - The Sun DJ Antoine - This Time (Klaas Remix) FTU Pres Cream - You Came (Rocco & Bass-T Remix) osv, osv, osv... Mange av sangene hører sikkert ikke hjemme her engang, men bedre det enn en død tråd
Fredrik Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 515. Dirty Boyz - Jump I (Can't Hear You) (Hitmen Radio Remix) [3:39] 516. Discotronic - The Masterplan (Radio Edit) [3:18]
El Matador Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Heavens Cry - Til Tears Do Us Part (Flash Harry Remix) Bulldozer - Are You Ready Tidy - Restless Technikal Remix (Jx)
Fredrik Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 519. Franky Tunes - Talk About Your Life (Axel Coon Edit) 520. 16 - Punkrockerz - Won't Forget You (Grooveriders Vs Raindropz Rmx Edit) Vad tycks?
El Matador Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 520. 16 - Punkrockerz - Won't Forget You (Grooveriders Vs Raindropz Rmx Edit) Vad tycks? Hmm, Den likte jeg. Akkurat som nummeret på sangen
tolan Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 519. Franky Tunes - Talk About Your Life (Axel Coon Edit)520. 16 - Punkrockerz - Won't Forget You (Grooveriders Vs Raindropz Rmx Edit) Vad tycks? Konge!!!
gnrlover Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hei Jeg har ikke peiling på Trance / techno i det hele tatt, kan noen gi meg eksempler på noen kule sanger som feks: Cj Stone - Satisfy My Love (Dj Shog Remix) BassHunter - Russia Privjet Dj Satomi - Castles In The Sky BeatraXx - Project Well Dj Sona - House Baby The Hitmen - Like I Love You Håper på svar !
Lisstuppa Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei. Satt og surfa på dance-sider på norsk, og kom opp med denne. Er det fortsatt noe liv her, eller er tråden mer eller mindre død? Kjedelig om det er bare korte anbefalinger og ingen diskusjon her inne... Endret 24. juni 2008 av Lisstuppa
Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Snakker du om trance, så har vi en levende diskusjon rundt det. Trancediskusjonen gjøres her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=249109. Mens i denne tråden er det kun snakk om dance.
Lisstuppa Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Snakker du om trance, så har vi en levende diskusjon rundt det. Trancediskusjonen gjøres her.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=249109. Mens i denne tråden er det kun snakk om dance. Ja, føler det er innen dance jeg har mest å komme med. Leste gjennom trance-tråden også, men det var for mye slagging av musikk som jeg liker der inne (les:dance og hands up), så det gidder jeg ikke.
Blåbær Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Ja, men det er for at det er så mange som misliker dance at man har valgt å separere sjangrene. Men det er bare å starte en diskusjon om du føler for det.
Duppen2 Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Heeei Les dette før du kommer med svar! Har letet lenge etter en slik tråd som denne, men har dessverre ikke funnet noen, så derfor lagde jeg denne. Jeg er i den situasjonen at jeg liker Vocal trance/dance musikk, med kvinnelig, orginal vokal. For dem som tror det, DETTE ER IKKE EN TRÅD for Nightcore musikk. Er egentlig ute etter det aller feteste låtene, så rams opp de beste Så fint vis dere eksperter på musikken kan nevne noen sanger til meg! Viktig med sangene: *Sangen må inneholde kvinnelig vokal, ikke bare bass, og vokalen må være mer enn at ei dame sier navnet på sangen. Det må være en tekst liksom, et vers og refreng, hvis dere skjønner hva jeg mener. *IKKE PIPESTEMME! *Sangene må ha et refreng som er SKikkelig markert, der man liksom tar av. *Sangen bør ha en fengende melodi! Cascada er bra eksempel på markerte refrenger. Ps: Det skader ikke med litt tøffe synth i tilleg. For å gi et visst inntrykk nevner jeg noen sanger av musikken jeg er ute etter: Barcera-Secret Of Love(Radio Mix) Paolo Ligorio-The Colors Of My Life Marco Juliano-I Wanna Be Your Star (Dj Manian Remix) Bass Up!-Hold Me Back(Chris Cute Radio Mix) Ma.bra-Cursed Destiny Minozza Inc.-Running From The Rain(Freddy Hawk Radio Mix) Lunaspace-Wheres The Party Deep Spirit-You`re The One That I Want (Tune Up! vs. Cascada remix) Dj Sledge Hammer-Sunshine(Alex M vs. Marc Van Damme remix) 2 Jays-Heartquake (Chris Cute Radio Mix) Numa! feat. Christie-Lifetime (Nick Storm Radio Edit) Peat Jr. & Fernando-Let It Be Love (Klubb Traxx Rmx) Issue-Everytime Stefy Energy-It`s A Fable (Original Version) Soundflower-Back 2 u (Stagediverz Radio Mix) Dj Martinez feat. Laia-I Wanna Be Free (Pitchman Edit) Marc Korn vs. San Danielle-Secret Of You (Sledge Hammer Radio Cut) Yumm Yumm-Happy Day (Kompulsor Edit) Hold dere til temaet, post bare slike sanger! Takker for svar Noen som har slike sanger og? Marhz Inc- Lights Are On (Rees Wicked) Boosterz Inc-Days & Nights (Dj splash remix) Dere skjønner hva jeg mener, sanger med fete synth barracuda la di da
jonnis Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 på tide det kommer inn noen flere innslag her no..
Blåbær Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 2 Nye låter: Begge finnes i utallige mixer allerede. Baracuda-I Will Love Again Frisco V Corona-Rhythm of the Night Thomas Gold and Montana Express - To My Beat (Original Mix)
Fredrik Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Gammel låt, men: DJ Raaban - Anima Libera (Remix)
C-falco Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Må live opp tråden litt... dj nico- natii scotch vs disco dj- disco band Amoroso And Vay vs Piotta - Senti Che Pezza (dj mauro vay gf dissing) schiller- i feel you DAN-J - A LONELY WORLD (EARTHSHAKER REMIX) Her er noen smakebiter på det jeg kan tilby...Satser på at de ikke har vært ramset opp før
JKJK Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Cascada - Ready For Love (Italobrothers New Vox Remix Edit) ... denne er digg! Italo brothers ser generelt nice.
parleur Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Takker for mange tips, og nå har jeg fyllt opp Mp3 spillern min med mye god musik! Får legge ut noen jeg også Erika - Relations DJ Encore - I See Right Through To You Toybox - Bestfriend Ian Van Dahl - Movin´On Ian Van Dahl - Castles In The Sky Ian Van Dahl - Close My Eyes Snap - Rhythm is a Dancer Kate Ryan - Ella Elle L'a Kate Ryan - Voyage Voyage Og sist, men ikke minst Loituma - Levas Polka (Basshunter Remix)
Jaalla Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 (endret) Samtlige skal være "ganske så" nye. Dave Darell - Freeloader (Rob Mayth FX-Bootleg Mix) Aunt Mary - Right into the weekend.................et Mayth prosjekt Cansis - Break Away Commercial Club Crew - La Isla Bonita (Andy Stroke Remix) DJ Phil - Nie Wieder (De-Grees Remix) Fragma - Memory (Rob Mayth Remix) Geo Da Silva - Do it like a truck (The Real Booty Babes remix) Lobo Ismail - One More Night Refresh - Summertime (Ekowraith Remix) V1r00z - Fly to the sky CCC presents Eric Ray - Don't be a fool (Ekowraith Remix) Sylwania - Feels Like Heaven (Darren Tech Remix) Millenium 54 - I Don't Want To Miss A Thing (Rocco & Bass-T Remix Edit) Vet ikke om noen av disse er nevnt før, det er sikkert tilfelle. Men orket ikke lese gjennom her. Håper det er til fornøyelse for noen <3 Endret 25. november 2008 av Jaalla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå