Gå til innhold

den beste gaming musa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sverger fortsatt til Mx-510.

7194522[/snapback]

Slenger meg på den. Min er temmelig slitt, mangler litt farge her og der, men fortsatt kongemus :love:

Skrevet

Hadde en MX518 som slutta å fungere etter lang bruk. Kjøpte meg G5. Meget bra den, men hadde jeg hatt valget nå, ville jeg kjøpt meg en ny MX518. Ikke så store forskjellene på de to egentlig, men et par småting. G5 har mer "markante klikk" på hjulet, noe som er positivt, men hjulet står litt lavere på MX518, noe jeg synes er bedre. I tillegg har 518 to sideknapper mens G5 kun har én. Forstår enda ikke hvorfor de har valgt å fjerne den ene. Dårlig valg IMO. Også er G5 litt for "ruglete" mens 518 er glatt og god. :p

Intellimouse 3.0 er også meeeeget bra.

Skrevet

Har ingen prøvd Denne ?? denne har jeg og trives veldig med den synsykt bra mus med god grep for både små og store hender.

Edit: Gode instillinger når du ska gå fra spill til spill. Vekttapper m.m.

Skrevet

G5 og copperhead er like bra. Det kommer an på hvordan du foretrekker ergonomien i musa. G5 er stor, men ergonomisk, mens copperhead er liten, men lite ergonomisk.

Det kan også nevnes at Copperhead har flere knapper, og kan brukes av venstrehendte siden den har knapper på begge sider.

G5 har bare èn knapp på venstre side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...