Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chelsea defender Ivanovic said: 'What happened is something we can't comprehend at the moment. All I can say i that we wanted to carry on. We shielded the Albanian players every step of the way in the tunnel.

Helt.

Skrevet

Deilig type Hazard er. Tydelig at fyren tenker på konkurranse hver uke. Allerede nå vet man at PSG vinner tittelen i Frankrike, og de får kun smake på konkurranse når de er i CL. Godt å se at Hazard ser på det som viktigere å utvikle seg i Chelsea enn å ha det behagelig i Paris.

Skrevet (endret)

Deilig type Hazard er. Tydelig at fyren tenker på konkurranse hver uke. Allerede nå vet man at PSG vinner tittelen i Frankrike, og de får kun smake på konkurranse når de er i CL. Godt å se at Hazard ser på det som viktigere å utvikle seg i Chelsea enn å ha det behagelig i Paris.

PSG ligger allerede 7 poeng bak Marseille på 1. plass. Bare 3 seire og 6 uavgjort. Dog ingen tap. Men de sliter mer enn de "burde". Men enig i at Hazard bør holde seg i Chelsea.

Endret av EirikOliver
Skrevet

Såpass ja, det var jeg ikke klar over. Ikke bra. Det er ganske sykt også, men det er tydelig at stjernen i PSG er mette, og at de har lite som trigger dem.

Skrevet

Såpass ja, det var jeg ikke klar over. Ikke bra. Det er ganske sykt også, men det er tydelig at stjernen i PSG er mette, og at de har lite som trigger dem.

Ikke rart Laurent Blanc henger i en tynn tråd. Ble overraska selv når jeg så på tabellen, haha. Lite som trigger dem, ja. Enig der. Ikke den mest utfordrende ligaen.

Skrevet

Btw, et tips til i morgen siden kampen ikke vises på TV. Kingmedia.tv sender kampen. Man får kjøpt 24 timers pass til 4 dollar, og da kan man streame i god kvalitet. Jeg brukte den under Aston Villa, og kjørte rett i VLC uten form for buffring eller lag.

Tok et bilde av TVen under kampen:

597YDnG.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...