Jump to content
Shjatå

Chelsea FC - The Shed End

Recommended Posts

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Metropolitan Police receive a complaint in relation to Mark Clattenburg's conduct at Stamford Bridge yesterday. More on Sky Sports News #SSN

Rettssak her og da eller? Da blir vi ihvertfall informert om hva som skjer.

Ja, ok. Men hvis Mikel og Mata mener de fikk uskikkelig oppførsel og kan vise video til det så burde det vel være sak nok eller?

Nå er ikke eg politiadvokat. Men hvis det er klippene over som skal brukes, da hadde hvertfall eg syns saken var rimelig tynn :p

Nja, i fra vårt ståsted så er det jo det, men hvis Mata og Mikel er sikre i sin sak så kan de vel få støtte i fra leppelesere?

A letter has been sent by the Society of Black Lawyers, which says it has information words were aimed at John Mikel Obi and Juan Mata

Bare jeg som syntes hele greia er latterlig? 3-2 mot Manchester United er da ingenting å kimse av. Begge lag hadde perioder hvor de kjørte over motstanderen og begge scoret rimelig fine mål hadde forsvarsfeil og var omtrent like gode.

Syntes det blir for teit å skulle gjøre noe så stort ut av dette. Om vi er verdige vinnere av Premier League i Mai, så har vi sikkert mer enn 3 poeng mer enn Manchester United. Om vi havner bak de på målforskjell, så trur jeg det vil komme andre kamper vi heller skulle tatt sikre 3 poeng mye mer enn i denne kampen.

På en annen side, så syntes jeg virkelig det burde innføres samme/lignende system for video dømming som i NFL.

Bare jeg som syntes hele greia er latterlig? 3-2 mot Manchester United er da ingenting å kimse av. Begge lag hadde perioder hvor de kjørte over motstanderen og begge scoret rimelig fine mål hadde forsvarsfeil og var omtrent like gode.

Syntes det blir for teit å skulle gjøre noe så stort ut av dette. Om vi er verdige vinnere av Premier League i Mai, så har vi sikkert mer enn 3 poeng mer enn Manchester United. Om vi havner bak de på målforskjell, så trur jeg det vil komme andre kamper vi heller skulle tatt sikre 3 poeng mye mer enn i denne kampen.

På en annen side, så syntes jeg virkelig det burde innføres samme/lignende system for video dømming som i NFL.

Vel, til og med Alex Ferguson sa jo etter utligningen og før første utvisning (som var grei) kunne kampen gå hvilken som helst vei.

Vi har brukt nok penger som det er, vil ikke betale £46m i overgangssum samt £200k i uka for Falcao. Bruk Lukaku istedet eller sats på at midtbanetrioen scorer målene.

Skal vi bruke så mye penger kan vi like så godt prøve oss på Neymar selv om jeg ikke ville vært fan av den overgangen heller. Har god dekning på tekniske spillere som er tynne.

Latterlig mye penger ja, spesielt mtp. at vi allerede har Torres, Lukaku(neste sesong), Sturridge og Moses.

Neymar har vel en bindende kontakt med Barcelona allerede ? :tease:

Falcao er en av verdens desidert beste spillere og naturligvis en jeg ønsker å se i den blå drakten neste sesong. Angående prisen så stikker jeg fingrene i ørene og sier "la-la-la". Så lenge han blir kjøpt, så er jeg fornøyd.

Sånn han spiller om dagen så er han nesten på nivå med ronaldo/messi.

Vil si £46mill er en helt grei pris. Pengene kommer vel hovedsakelig fra roman sine lommer anyhow

Sånn han spiller om dagen så er han nesten på nivå med ronaldo/messi.

Vil si £46mill er en helt grei pris. Pengene kommer vel hovedsakelig fra roman sine lommer anyhow

Vel, vett ikke hvor mye av pengene som kan komme fra lomma hans lenger mtp. uefa financial fair play reglene.

Ja. Har ikke oversikt over regler og slikt på det, men antar at klubben har kontroll. I sommer brukte vi rundt 80m pund, men tjente rundt 60m på CL og 12m på Meireles. Så isolert sett så var ikke det vinduet så galt, men hvordan det blir om vi punger ut med 50m til vet jeg ikke.

Vel, skal enn gjør det veldig enkel, skal ikke bruken overgå det klubben tjener (rekvisita, spillersalg, premier, billettsalg osv).

Kort fortalt, det gjør det vanskelig for "rike onkler" og spytte inn en hel del med penger i en klubb.

Btw edit:

Chelsea FC Norge(Facebook)

Mark Clattanburg får ikke lov å dømme i Helgens Premier League. Dommeren sier at han ikke har sakt noe stygt til noen Chelsea spillere.

Edited by IT-Henrik waits for nobody