Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp. Det der "minimum X min" greiene gir dommerne faen i. Itillegg til Shaktar får drøye 1 min på overtid.

 

Ja enig der og, men forsvaret mener jeg er katastrofalt elendig. Vil nesten påstå at Luiz er for selvsikker og Terry ikke holdt sin vanlige klasse.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det sies også at det skal legges til ett minutt ved bytte på overtid, men det skjer aldri.

 

Vi tapte uansett ikke på overtid. Shaktar var akkurat det laget som jeg fryktet, jevnt gode og en høy arbeidsvilje og disiplin. Det gikk ikke ann å lure keepern og forsvaret deres, og vi rotet litt i forsvaret og manglet det lille siste på topp. Trøsten er at Juventus nå er favoritt til å ikke å gå videre av de tre store i gruppa. Vi kan dessuten ta revange mot Shaktar om bare to uker på Stamford Bridge!

Lenke til kommentar

Torres må iallefall skjerpe seg. Vi har INGEN erstatning for han atm. Sturridge er langt fra den spissen som skal kunne erstatte Torres når han har dårlige kamper. I dag, når Torres er elendig, setter vi inn en som på sitt beste er en dårlig Torres. Gud, for et elendig vindu vi gjorde om vi skal tenke på at vi ikke har en jævlig spiss. Vi stolte for mye på Torres og han begynte bra, men for all del, nå må han faen se til å skjerpe seg. Han går rundt som en unge og jobber ikke akkurat slik som han gjør på sitt beste. Bevegelsene er gode, men touchene hans i dag. Hva faen liksom?!? Jeg sier ikke at han er håpløs og at det ikke er noen optimisme å hente, men vi er avhengig av han. Han må jobbe, han må plassere seg bedre og han må klare å ta med seg ballen.

Lenke til kommentar

Touchene til Torres er råtne, han er også veldig klønete med ball, og ikke kan han utfordre så ikke gjør det Torres, men han jobber hardt og skårer mål av og til hehe..

 

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg henta en spiss som er god på give and go fotball og som er flink på små/trange flater, så spillet mellom den offensive midtbanen og spissen blir enda bedre.

 

En annen ting når vi har Mata og Hazard eller Oscar for den saks skyld inne i boksen, hvorfor slår vi høye baller mot dem?

 

2-0 målet var jo Hazard sin feil på en måte, hadde det vært Torres som hadde gjort det samme, så hadde han nok hørt det hehe..

 

Shaktar overaska Chelsea laget, men Manu er ingen overaskelse så håper på seier her. Og digg at Juve spilte uavgjort..

 

Edit: Cech hadde mange GODE redninger igår syns jeg..Strålende keeperspill av han..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

For all del, legger ikke skylden på Torres enn noen andre. Er fullstendig klar over at Hazard mister ballen på 2-0 målet, og at han skal ha stor skyld i det.

 

Poenget mitt med Torres er at når vi først får ballen offensivt så blir det aldri noe, med mindre det er Hazard eller Mata som faktisk slår en ball igjennom som er farlig. Falcao i de situasjonene Torres får hadde avsluttet mye oftere, bare for å prøve. Han vet at i løpet av en del forsøk så vil han score eller få til noe. Torres virker per dags dato immun mot å prøve seg. I stedet skal han alltid ta et touch for mye, eller vendre eller lignende. Dere kjenner til resten. Selv om han står med 4 mål, som er bra, så føler jeg at han fort kunne hatt 3-4 mer om han faktisk hadde avsluttet oftere. Og da blir 4 mål lite i forhold til hva han kunne hatt.

 

Men som det nevnes her, så spilte flere av våre sentrale spillere enn dårlig match. Mata og Hazard fikk til lite og når våre mest kreative spillere står så fast hva kan vi forvente? Cech er den som gjorde at det her ikke ble et stort tap. For noen sinnssyke redninger den mannen varter opp med! Snakk om å svare på kritikk for så å grave kritikken langt ned!

 

Men som de Matteo sier, så blir det en HELT annen kamp på Stamford Bridge når Shaktar kommer igjen. Men først har vi United.

Lenke til kommentar

Terry til Valencia i januarvinduet spekuleres det i nå. Han skal visstnok være møkk lei av hetsingen osv., og vil ta med familien til Spania på ubestemt tid. Det er i alle fall slik jeg tolker det.

 

3 mill i bot fra klubben (på toppen av FA-straffen): http://www.guardian.co.uk/football/2012/oct/20/john-terry-chelsea-captain-record-fine?newsfeed=true

Terry til Valencia: http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfer-gossip-john-terry-1398191

 

I følge chelsea.no på facebook har Valencia bekreftet at de er i forhandlinger.

Lenke til kommentar

Litt rotete men her er teksten:

 

There has been much fuss about today's 'John Terry to Valencia' story, so I've gone digging for facts...

The claim by a national newspaper, that the La Liga side are ready to hand Terry an 18-month contract, would be major news if true.

But there are a series of inconsistencies which set alarm bells ringing.

The story quotes as a source 'FIFA agent Francois Gallardo', who says: “Valencia are negotiating, and I am involved in person, with the signing in the winter transfer market.”

Even ignoring that there is no such thing as a 'FIFA agent' (national federations take care of agents, not FIFA), and that FIFA's own list of federations' accredited agents features nobody by this name, Gallardo is a surprising source upon whom to lump so much significance.

He was apparently unheard of until May of this year, when he popped-up on Spanish TV claiming Didier Drogba was 'extremely excited about the possibility of finishing his career at a club like Barca'.

So excited he signed for Shanghai Shenhua a fortnight later.

There was no evidence at the time of any link between Gallardo and Drogba, just as there is no evidence now of any link between Gallardo and Terry – but still the story ran internationally.

Gallardo continues: “The player (Terry) is out of contract in June and will not renew there for several reasons at Chelsea and he wants to come to Spain.”

It seems surprising that such an expert on Terry's contract dealings isn't aware that the Blues defender remains in contract until the end of next season.

Gallardo's claims made the British tabloid press via an interview he gave to Radio Intereconomia – another interesting source.

This is a Spanish network best known for running business-to-business programming, and with very little sport expertise – not what you'd call a trusted source on such matters.

And then there is the issue of the finances of Valencia CF – presently so indebted that the banks backing them are refusing to either authorise payment of cash to maintain the club's Mestalla ground, or complete building work on a new stadium.

They have been forced to sell most of their recent big name stars simply to stay afloat.

Does that sound like a team in the market for a £135k-a-week 31-year-old defender?

I've learned never to say anything in football is completely impossible. But I'd give this story a likelihood rating of about one out of ten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...