Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke sjangs er litt å ta i. Han gadd ikke heter det. Han bare jogget rundt og gjorde det umulig å være David Luiz.

 

Like saklig som alltid.

 

Og du er like flink i å argumentere som alltid.

Om du mener Cole var så jævlig god så se kampen på nytt og vis meg hvor Cole jobbet rævva av seg når United scoret to. Dine spydigheter og morsomheter er bare lavmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg så igår nå skjønner jeg hvorfor AVB aldri brukte Sturridge som spiss, greit dette var første kampen hans i Chelsea drakten som spiss, men syns han var utroolig dårlig..

 

Og igjeeeeen når han har mulighet til å sentre eller gi en assist så velger han å skyte..Hvorfor????

 

Får vi en skade på Torres, så kommer vi til å slite er jeg redd, men med den trioen bak, (faen som jeg digger dem) så er jeg sikker på at de vil skåre det trengs..Kanskje vi kan bruke Moses som spiss hvis det evt skjer?

 

Oscar i DM rolle med Ramires funka bra syns jeg, han slo noen nydelige langpasninger.

 

Romeu var god, løste ting enkelt og greit bortsett fra det første målet..

 

Syns også Cesar var god, bortsett fra noen skække innlegg, hvis jeg kan bruke det ordet..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Se her ja:

 

Chelsea launch probe after picture appears to show Chelsea fan making a 'monkey' gesture at United striker Welbeck.

 

[url=

Sånne ting er helt LATTERLIG!

 

Kamp om 2 dager mot Swansea, dette laget skal ikke undervurderes, Torres og Ivan er tilbake fra karantene..Og jeg tror vi kan forvente dette laget.

 

Cech

 

Ivan-Cahill-JT-Cole

 

Mikel-Lamps

 

Moses-Oscar-Hazard

 

--------Torres

 

Mata har spilt mye minutter nå, og vil ikke at han skal bli sliten, så muligens vi får se Marin i 2omgang noe jeg håper på på skjer snareeeest.

 

Luiz må bli en bedre spiller, virker som om han skal showe litt off av og til, liker det ikke, skal slå pasninger med venstrefot og skudd med venstre..er det høyrefot, så bruk høyrefoten din..

 

Edit: noen som har en rask statistikk av hvor mange mål som har blitt skårt av forsvarspillerne vs spissene?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ironi fungerer dårlig på internett, trodde et gjeipefjes ville gjøre susen, men den gang ei.

Uansett, hva så? Kan ikke vi klage så mye vi vil, om det så var over trafikk på motorveien på vei hjem fra trening?

Skjønner ikke hvorfor så mange supportere for andre lag skal henge seg opp i hva som blir sagt i Chelsea tråden, av Chelsea supportere.

Men det er muligens slik dere er bygd, jeg har ingen behov for å blande meg inn i spekulasjonene som foregår i Man Utd sin tråd, f.eks.

Lenke til kommentar

Er litt lei av det der "chelsea tråden" "Liverpool tråden" "Hold dere i egen tråd" "hvorfor kommer dere her og diskuterer" pisset det har gått sport i for tiden.

 

Det er diskusjon.no. Meld dere inn i en eksklusiv Chelsea klubb med eget forum hvis dere ikke takler at ting kommenteres og diskuteres her i tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det rart det har gått sport i det, kvaliteten på trådene er lav og blir forsøplet av dritt slenging mellom supportere av forskjellige klubber.

Vist dere har et så stort behov for å diskutere f.eks. sutringa til Chelsea supporterne, ja, opprett en egen tråd å diskuter der, tror få som faktisk brenner for klubben vil lese det her.

 

Kan jeg få spør, føler dere at dere bidrar positivt til tråden?

 

Edit: Skal liksom være fri utfoldelse på dette forumet, skal poste hva jeg vil, hvor jeg vil, så lenge det er innenfor retningslinjene (selv om mye ikke er det og), rene apeland.

Nevn gjerne et forum hvor jeg kan både diskutere spill, fotball(Chelsea), IT og motor på norsk, I'll be on my way.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Suit yourself liksom. Dette er en tråd om Chelsea. Hvor er det nedskrevet at det, for det første, kun er Chelsea supportere som kan skrive? Kun positive ting? Og der Chelsea supporterne er fritatt fra enhver kritisk kommentar til absolutt alt oppgulp de kan komme med?

 

Det foregår akkurat det samme i f.eks united tråden og arsenaltråden. Det kommer folk fra andre leirer og diskuterer.

 

Dritakjedelig og null aktivitet er resultatet hvis man skal forby noe annet.

 

For å snu på flisa: Hva med å lage en "Chelsea only" tråd? Da kan jo du sitte som en overherre og diktere hva folk har lov å snakke om, diskutere og kommentere. Det hadde nok vært drømmen?

 

Edit: Når det er sagt så har denne diskusjonen gått flere ganger. Og eg kommer ikke til å bry meg nevneverdig denne gang heller.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dailymail...o=feeds-newsxml

 

Greit de skal dukke opp uten varsel, men midt i en av de siste treningene mot en viktig kamp hvor i tillegg dommerne snytte Chelsea for en potensiell seier.

Lukter jeg en FA mot Chelsea F.C. konspirasjon? :p

Litt irriterende, men det er vel forran store oppgjør det er størst sjanse for å finne slike ting. Kanskje de burde dratt innom United og for å få det mest rettferdig. Uansett, er mest fornøyd med at alle var rene.

 

Hvordan blir morgendagens lagoppstilling? Cech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Ramires, Mikel, Mata, Oscar, Hazard, Torres?

Lenke til kommentar

Så den ene kommentaren:

Unlike Manchester Utd, Chelsea have a zero tolerance policy towards drugs.

 

Stemmer det ? x_X

 

Vet ikke med Chelsea, men for United sin del så stemmer det ganske greit. Vi har ikke en nulltoleranse når det kommer til drugs. Tenk å ikke kunne ta paracetamol og diverse smertestillende midler når man sliter med skader/sykdom. Fotballspillere er ikke som Lars Monsen heller som kan overleve kun ved hjelp av naturlige krefter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ang. han fyren som viser ape greiene mot Welbeck. Samle 40 000 folk. Du vil alltid finne en som er stokk dum og rasist. Alltid.

Jepp, en kollega mente det var Chelsea F.C. ansvar ettersom de slapp han inn på stadion.

Fikk meg til å lure på hvordan en rasist ser ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...