Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke problemet til alle. Det er flere som skriver dette. Jeg skriver tydelig at det er rykter og at det diskuteres i om dette har blitt sagt. Jeg har kopiert fra twitter og jeg aner virkelig ikke hva som er sagt og ikke sagt, men for all del, hva er poenget med et forum om man ikke skal diskutere en dritt.

Lenke til kommentar

Men da har han også vært uprofesjonell og det igjen burde være grunnlag for bøter e.l. Isåfall burde han aldri ha noe med Chelsea å gjøre. Men viser det seg at det er NOE hold i det så tror jeg han er ferdig i PL.

 

Uansett, hvorfor skal Chelsea gidde å klage inn en sak som er bullshit?

Lenke til kommentar

Enig, imponerende av Chelsea å ta seg opp igjen, fortsetter vi sånn så vinner PL :)

 

Og på onsdag så møter vi disse djevlene igjen, selvom det er Carling Cup så ønsker jeg at vi knuser dem, vil ikke ha to tap på rad mot dette laget..

 

Kanskje Sturridge får starte som spiss denne kampen, syntes synd på han når han skulle inn for Torres..

 

Noen som følger med på Lukaku, han fortsetter å imponere synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som følger med på Lukaku, han fortsetter å imponere synes nå jeg :)

Jepp, som jeg nevte tidligere i tråden, det beste med de 20 første minuttene av kampen igår var når dukket opp en beskjed om at Lukaku putta for West Brom. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...