Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også 25 millioner pund er i drøyeste laget. Tror det ikke før jeg for se det. Mye potensiale i gutten da.

 

Jo, det kan være det ettersom vi ikke vet hva han kan. Men gutten er tydeligvis et stort talent og kan bli sommerens signering i følge noen. Så om prisen er for drøy eller ikke må vi nesten vente med å se.

Det var folk som synes vi betalte for mye for Didier Drogba når JM signerte han også, husk det.

Det er mulig han er eit stort talent. Men me burde ha signert han FØR me hentet Marin eller Hazard. Synes det blir for dumt å komme i ettertid og lange ut med 25 mill for eit talent som ganske sikkert ikkje får spele fast.

Lenke til kommentar

Jeg så bare første omgangen i sta. Men kan si litt av det jeg merket meg. Det virket som Lukaku spilte spiss, Marin på vingen/venstre midt og Hazard en type offensiv.

 

Synes Hazard var veldig trygg. Gjorde få feil og virket ganske selvsikker med ballen i bena. Målet hans kan gå under kategorien "heldig". Men dog, mål er mål. En av BB etter 45 minutter.

 

Lukaku ligner veldig på legenden himself. Synes han er sterk, som han viser på begge målene han scorer, han har godt med tempo til en slik spiller å være og han virker som har modnet litt til. Han mangler nok fremdeles litt på plassering og touch før han kan bli en viktig spiss for oss, men definitivt godt.

 

Marin var litt bob bob. Mister ballen litt mye, slår litt feil, men første kampen hans for oss så det er "greit". Veldig flink til å skjære innover og utfordre forsvaret. Vi trenger spillere som han.

 

Jeg synes også at forsvaret ikke var helt på bana. Begge målene kommer av direkte individuelle feil. Første av Josh og andre av en dårlig tilbakespill av Marin som plukkes opp og gir dem corner. De scorer ikke på cornern, men straks etter. Mener å huske også Lukaku eller nå hvem det var gjør en dårlig jobb før målet. Så slike feil må lukes bort. Men får vi til pasningsspillet og bort med de feilpasningene så tror jeg vi kan bli virkelig farlige. Nå manglet jo Torres, JT etc. så det er kanskje litt dumt å dømme noe ut fra første kampen.

Lenke til kommentar

Det var en morsom kamp. Artig med mål i fra nysigneringene selv om de hadde en god porsjon flaks. Ellers så leverte de også en god kamp. Forsvaret var det verre med, der feks Ferreira på venstrebekken ikke fungerte så bra. Chaloba slet også litt med posisjoneringen, men hadde noen råe taklinger. Foretrekker fremdeles Hutchingson foran Chaloba tror jeg. Litt skuffet over De Bruyne, men han så litt stresset ut og fikk sikkert litt mer press på seg siden feks Marin og Hazard scoret. Fantastisk å se Lukaku kline til og score to gode mål. Jeg håper det er mulighet for at han kan bli i klubben neste sesong. Han føles som en ny signering nesten på grunn av lite spilletid.

Lenke til kommentar

RC Lens melder at overgangen for Thorgan Hazard snart blir offentlig gjort.

 

Google translate oversettelse:

 

Thorgan Hazard

A. S. "It should be officially tomorrow. This is one of the players on which there were. He sees the game, is intelligent and is a very good footballer. There was no question of letting him go. I met him very quickly after my arrival, to show him my confidence. He still had one year contract and he proposed to extend but he told me four eyes it did not interest him and he wanted to leave Lens. And I realized, after 48 hours, why, when I learned that Chelsea wanted. But I understand. Now I think that staying in Lens was a very good solution for him to continue to flourish. "

 

JL: "A boy of 19 years his elder brother who signs in Chelsea, and is urged also by the same club, who won the Champions League! Congratulations to Thorgan. After, unfortunately we can not go against such an opportunity for the boy. Good luck to him, and he continues to work and grow. " - http://www.rclens.fr/infos_2012/07/19_mercato/index.php#ancreContenu

 

Lurer på hva denne gutten kan bidra med.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...