Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor?

 

Meg eller LarsP du mente den til?

Deg. Har ikke fått med meg hva han har sagt nå.

 

Han beviser jo at det var helt riktig av FA å ikke ta han med til EM. Det er tydeligvis noe galt med hodet hans.

Det han har skrevet nå er helt åpenbart rettet mot Terry.

 

Han begynte med sånn "dagens" film greier. I går hadde han "Liar Liar" og i dag har han "A Cock and Bull Story".

Lenke til kommentar

Altså, Newcastle gutta + deg jotun har en fin tendens til å slå til når plussene kan hentes. At Newcastle gutta bidrar i diskusjoner er forsovet sant, spesielt necro. Jotun ser jeg kun på forumet når han kan sette meg i negativt lys e.l. Hadde vært fint med en funksjon som gjorde at du slapp å se hva jeg skrev, så jeg slipper de spydighetene dine konstant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke opptatt av de. Jeg er opptatt av å diskutere. Du derimot virker mer opptatt av å komme med spydigheter og usakligheter i et konstant kjør. Nærmeste jeg kan huske jeg så en diskusjon fra deg de seneste månene var da du var innblandet i en diskusjon om signaturer. Ellers går det vel i å prøve å drite ut andre. Når det skal sies lykkes du relativt dårlig.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fernando Duarte ‏@Fernando_Duarte

25 million euro the pricetag. It seems Spur offered pretty much the same money but player saw more potencial at The Bridge

 

@Fernando_Duarte

Reports in Brazil that Internacional will shortly announce Oscar has been sold to Chelsea.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Helt ærlig tror jeg han kommer til å sitte mye på benken. Vet ikke så mye om han, men det begynner å bli mye konkurranse for å komme inn på midtbanen vår nå.

Er litt der jeg og, ser liksom ikke helt bruken.

Er det noen av de som vi har kjøpt inn som har noe særlig potensiale som spiss?

 

Emils:

 

post-71235-0-34038500-1341987385_thumb.png

 

Lenke til kommentar

Dersom Terry blir dømt for rasisme, så kan vel Ronaldo likegodt bli dømt for antisemittisme?

 

 

 

25pu5mx.gif

 

 

 

Anyhow; akkurat nå ser det ut som om Oscar, Maicon og Schürrle er de to mest aktuelle objektene på overgangsmarkedet mens det taler for at Sturridge og Ferreira er på vei ut.

Dersom en eller flere av de overnevnte kommer inn, så bør det også ryddes plass ved at spillere som Malouda, Essien og Meireles finner seg nye klubber (alt avhengig av lånesituasjonen til spillere som KDB, McEachran, Kane m.fl).

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Oscar dos Santos Emboaba Júnior or simply Oscar (born 9 September 1991) is a Brazilian attacking midfielder who plays for Chelsea and the Brazil national football team.[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_dos_Santos_Emboaba_J%C3%BAnior

 

Tror på ingenting før jeg ser på det på Chelsea`s hjemmesider, men kan hende det stemmer?

 

Kommer Oscar inn brua, så Malouda ut døra for å lage plass, må innrømme at jeg ikke har sett en eneste kamp av Oscar, og veldig lite på tubern, noen som kan si no mer om han? Lik spillestil? Liker han seg best på høyre,venstre, midten? Han er vel tenkt som backup for Hazard og Mata.

 

Ser for meg noe slikt når sesongen starter.

 

-------Cech

 

Ivan Terry Luiz Cole

 

Ramires-Mikel-Lamps

 

--Hazard--Mata

 

-----Torres

 

Lag 2:

 

-----------Turnbull

 

Ny HB Cahill-Bruma-Bertrand

 

--KDB-Essien-Meireles

 

-Sturridge-----Oscar

 

---------Lukaku

 

Subs: Josh, Hilario, Ferraira det er 25 spillere, det er det som er maks for førstelaget.

 

Ut Malouda..Eller så blir Malouda og Josh lånes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...