Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som Oscar er på vei inn, så tyder mye på at Malouda og muligens Bønna skal ut for å lage plass.

 

Har ikke sett mye av denne karen, og får håpe han får spilt noen kamper i OL, slik at jeg får sniktitta på han, dette er jo sikker kjip nyhet for Kakuta, vil at han sku få prøve seg på førstelaget denne sesongen, men men.

 

Skulle ønskje Hulk kom inn istedet, men det skjer ikke nå tror jeg, betyr dette også at Sturridge muligens får spille som midtspiss? Torres skal vel ikke spille alle kampene,.

Lenke til kommentar

Vet veldig lite om broren hans, men er vel veldig liten sjanse for at han når samme nivå. Ellers så melder Sky Sports at Fulham er interesserte i å låne Lukaku. Hadde ikke vært dumt om han fikk endel spilletid i pl. Hvilke spisser har Fulham igjen? Pogrebnyak forlot vel klubben for litt siden?

Lenke til kommentar

Nå som Oscar er på vei inn, så tyder mye på at Malouda og muligens Bønna skal ut for å lage plass.

 

Har ikke sett mye av denne karen, og får håpe han får spilt noen kamper i OL, slik at jeg får sniktitta på han, dette er jo sikker kjip nyhet for Kakuta, vil at han sku få prøve seg på førstelaget denne sesongen, men men.

 

Skulle ønskje Hulk kom inn istedet, men det skjer ikke nå tror jeg, betyr dette også at Sturridge muligens får spille som midtspiss? Torres skal vel ikke spille alle kampene,.

Er ikke Malouda linket til Santos?

Lenke til kommentar

Sies at de ikke kan tilby han høy nok lønn.

 

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Chelsea are closing in on the biggest deal of the summer so far. We'll tell you who, and for how much, from 6am #SSN

 

Ser vi har blitt linket til Cavani, så det er kanskje han. Om Lukaku skal på lån må vi nok ha en spiss til. Skulle gjerne likt å se noe billigere men.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med Torres med tanke på å spille med 2 spisser? Ble det brukt i Liverpool?

 

Hadde vært stilig med noe lignende:

 

Ivanovic - Terry - Luiz/Cahill - Cole

Hazard - Mikel - Lampard

Mata

Torres - Cavani/annen spiss

 

Ikke mye tenkt over midtbane, er i utgangspunktet spissene jeg tenkte på. Hadde vært gøy med Torres og Lukaku om han ikke blir lånt ut.

Lenke til kommentar

Det meldes nå at Oscar at har bestått testen og blir snart offisielt Chelsea spiller.

Skal være en av de største og mest pålitelige avisene fra Brasil som melder dette.

 

Tror vi nærmest bare kan si: Oscar blir Chelsea spiller.

Det blir definitivt mer interessant med OL nå.

Lenke til kommentar

5 minutter før vinduet stenger signerer vi Heskey, null stress.

 

Oi vent.. ny trener..

 

Ser jo nå forskjellen på økonomiske muskler mellom klubbene.

Hazard (x2?), Marin, evt Oscar og sikkert en til jeg har glemt å nevne og vi er ikke en gang i August.

Med en gang jeg ser at klubber som Man U (grunnet status) og Chelski er ute etter samme spiller som oss så anser jeg spilleren som tapt.

Lenke til kommentar

5 minutter før vinduet stenger signerer vi Heskey, null stress.

 

Oi vent.. ny trener..

 

Ser jo nå forskjellen på økonomiske muskler mellom klubbene.

Hazard (x2?), Marin, evt Oscar og sikkert en til jeg har glemt å nevne og vi er ikke en gang i August.

Med en gang jeg ser at klubber som Man U (grunnet status) og Chelski er ute etter samme spiller som oss så anser jeg spilleren som tapt.

 

Heskey ja. Drømmekjøpet mitt i sommer :love:

 

Er vel Marin, Hazard og nå trolig Oscar. Pluss at de signerte Cahill i januar samt De Bruyne. Trolig er de også ute etter en høyreback, en midtbanegeneral (burde hvertfall det) og en backup spiss.

 

Når det gjelder det siste der så vet jeg hvordan du føler det for å si det mildt. Pdd. så føler jeg at hver eneste spiller vi er interessert i så hiver Chelsea eller United seg inn i kampen, men det er særlig City som har vært irriterende de siste sesongene. Dog hadde trolig ikke mange av spillerene (da særlig Mata) endt opp i en annen klubb hvis ikke klubben vår var så forbanna sparsom.

Lenke til kommentar

Var det ikke bare rett og slett dere som var for seint ute og en sånn klausul som gikk ut med Mata? Greier enda ikke å bli overbegeistret over Oscar, spesielt med tanke på prisen. Håper dette blir den siste storsigneringen i tillegg til en billig høyreback.

 

Var budet vårt som var for lavt og vi brukte for lang tid før vi fikk et bud akseptert og da var allerede Chelsea i gang med samtaler med Mata utifra hva jeg forstod. Viste langt større ambisjoner om å anskaffe seg Mata enn hva Arsenal gjorde dessverre. Utrolig kjipt mtp. at Mata var en spiller vi virkelig kunne trengt. Og nå har dere både Mata og Hazard som var to av de spillerene jeg ønsket meg mest til Arsenal.. verden er urettferdig. :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...