Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gitt opp Falcao helt som fotballspiller jeg. Men han må ha spilletid for å bygge seg opp igjen. Kanskje han slår til hvis han får en full pre-season (et annet sted enn Chelsea).

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc
Skrevet

Hvem faen bryr seg om Falcao. Eneste grunnen til at han er i klubben er han helvetes agenten til Mourinho.

Skrevet

Hiddink: "Whether Pato will be actively involved we will see tomorrow. We now have eight games coming up and to be honest there is not much to win for Chelsea any more. I don’t give any player a guarantee but there might be some time for experiments."

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Vett ikke hvor mye fest det var, vanskelig å godte seg over 4 mål når det er mot et så trist lag.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

:w00t:

Godt å få det på plass så tidlig mtp. EM vil ta mye av hans fokus i sommer, kan begynne alt nå med forberedelser til de endringene han ønsker. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gratulerer.

Skrevet (endret)

Pirlo:
"Det er et beist i ham. En garderobe er en av de farligste stedene du kan være når han sint. Jeg har vært i garderoben i pauser når vi har ledet, men så kommer han likevel inn og kaster rundt fulle vannflasker, på grunn av en feil vi gjorde eller fordi han mener vi burde ledet mer."

https://www.youtube.com/watch?v=BgvSX_2Pd0c

Endret av PrettyBoy
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Pato fra start, ikke dårlig.

Skrevet (endret)

Tipper 8-9 spillere blir solgt/kontraktløse i sommer.

Ut: Terry, Amelia, Pato, Falcao.  Andre spillere som blir nok solgt er: Remy, Salah, Cuadrado, Moses, også håper jeg Oscar blir solgt til Kina for 500mill eller noe sånt. 

Da skal vi sitte igjen med en god del penger etter å ha solgt et par spillere og frigjort lønn,. Håper vi kjøper(Stones, Naingolan og en spiss Icardi??) vi trenger ikke den bredeste troppen neste sesong siden vi ikke er med i CL/EL. Tillegg så har vi mange unge spillere som trenger spilletid, RLC og Kenedy tror jeg kommer til å bli nøkkelspillere med åra.

Endret av PrettyBoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...