Gå til innhold

Bilde av din musikksamling


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig. Ser folk på nedlastet musikk som en "musikksamling"? Trodde det hovedsakelig gikk på hvilke fysiske "musikk-objekter" en eide jeg.

7199367[/snapback]

 

jepp... Det burde nok vært på hva man eier ja... pokkers nedlastet musikk :p Det er da ikke noe "cred" å eie en mp3 fil liksom? :hmm:

Lenke til kommentar
Enig. Ser folk på nedlastet musikk som en "musikksamling"? Trodde det hovedsakelig gikk på hvilke fysiske "musikk-objekter" en eide jeg.

7199367[/snapback]

ja, det er fysiske musikkobjekter. ikke samlingen man har på PCen.

Lenke til kommentar
http://img204.imageshack.us/img204/9623/img0343mef1.jpg

 

Jeg trenger nye hylleløsninger. Samtidig vurderer jeg sterkt å separere covere og disker på alle filmene mine for så å putte diskene i mapper og lagre coverne et annet sted. Det tar plass og er stygt, unntaket er criterion som har sin egen hylle.

7209863[/snapback]

 

o.O Hører jeg win?

 

Har du veldig mye penger eller bruker du alt på CD'er?

 

Villeste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg trenger nye hylleløsninger. Samtidig vurderer jeg sterkt å separere covere og disker på alle filmene mine for så å putte diskene i mapper og lagre coverne et annet sted. Det tar plass og er stygt, unntaket er criterion som har sin egen hylle.

7209863[/snapback]

 

Har du virkelig hjerte til å la det stå en LP på høykant oppå hylla? :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er ikke så brutalt i forhold til mange av mine kolleger og venner, men jeg har disponert en solid andel av studielån og inntekt på musikk i en del år.

Alt har å gjøre med hvordan man fordeler sine ressurser. Jeg har ikke en fin bil, til eksempel, og er særdeles langt fra rik på penger.

 

Og den plata er et lurvete eksemplar av CCR - Willy & The Poor Boys som jeg ikke har hjerte til å kaste :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke samlinga tilgjengelig, så da får man klare seg med det man har. Store deler av samlinga er ikke skannet inn, og mange norske utgivelser ble ikke funnet i amazons database, så dei hoppet jeg over. Bilder av den fysiske samlinga kommer senere på dagen (c:

 

post-10541-1163051539_thumb.png

post-10541-1163051557_thumb.png

post-10541-1163051576_thumb.png

 

Delicious Library er et svært hendig program :D

Lenke til kommentar

Ser folk klager på at jeg viste en liste med album jeg har på PC'en min, men vil til mitt forsvar si at jeg har (har hatt) alle (95%) albumene der, men en god del har fosvunnet under flytting, en del cover har blitt knust og noen er lånt vekk og aldri levert tilbake, så derfor valgte jeg å legge ut samlingen min på den måten, da de ellers er et trist syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...