Gå til innhold

Slettet.


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Stemte på Axl Rose. Irriterende fyr med jævlig irriterende stemme! :yucky: Har aldri hatt sansen for Guns, mye takket være ham...

8533201[/snapback]

skjønner godt hva du mener :( Mothley Crue-vokalist skulle også vert her. Mange som ikke liker han heller, men selv synes jeg han setter ett preg på bandet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne stemt på disse uten problemer:

Dream Theater - James LaBrie

Coldplay - Chris Martin

Slipknot - Corey Taylor

Muse - Matthew Bellamy

U2 - Bono

The Darkness - Justin Hawkins

Arch Enemy - Angela Nathalie Gossow

The Mars Volta - Cedric Bixler-Zavala

HIM - Ville Valo

 

Men jeg falt på:

My Chemical Romance - Gerard Way

 

Hvorfor?

Fordi det er en grusomt dårlig og gnålende vokal, som jeg i verstefall kunne tatt min død av.

Lenke til kommentar

skal innrømme at jeg bare har hørt halvparten av de som er lista opp :blush:

men jeg skjønner ikke at folk kan si at bruce dickinson, rob halford og axl rose for den saks skyld kan bli nevnt her....(dette er mine meninger da) :whistle:

ingen av de bandene hadde blitt det samma som de er i dag uten de vokalistene der. det ER en grunn til at Halford og Dickinson blir kalt henholdsvis "gud" og "konge" innen sjangeren sin og Axl Rose blei kanskje litt egoistisk og slikt, men han synger akkuratt sånn man skal synge i et band som guns n roses. se bare på "paradise city", "night train", "outta get me"... for ikke å glemme "dont cry" og "sex, drugs and rock´n roll" :love: (han var i allefall god på sitt beste med guns)

syns jeg :yes:

stemte ville valo fra HIM...stemmen hans blir litt for sensuell for meg :whistle:

Lenke til kommentar

Stemte Nightwish.

 

Jeg kan rett og slett ikke fordra opera. Musikken til Nightwish er det ikke noe galt med, og det irriterer meg grenseløst hvor bra bandet faktisk kunne vært med en vokalist med TRØKK i stemmen, i stedet for den primadonnaen de nå heldigvis har klart og sparke ut.

 

Litt morsomt også er det å se at Axl Rose "leder" pollen, siden han er min favorittvokalist hehe.

Lenke til kommentar
Ingen fra den listen, syntes vokalisten i the darkness og system of a down høres helt forferdelig ut....

8534706[/snapback]

 

Kom også inn her for å nevne System of a Down. Ikke for å klage på vokalisten, men på den satans gitaristen som ikke klarer holde kjeften lukket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bruice dickinson eller hva han nå heter. han i Iron maiden

 

 

TAKLER ikke han.. huff... hut deg tilbake til operaet du kom fra og bli der! kastratsynging er fælt - neeesten uansett sjanger (unntatt Mercyful Fate :) )

Lenke til kommentar

Sutring...? :ermm:

 

Jeg stemte Geddy Lee fra Rush. Ikke det at han er verre enn Fred Durst. Teknisk sett er han ganske flink, men jeg tenkte at Fred Durst var "populær" nok fra før av.

 

Hadde vokalisten i Belle & Sebastian stått på lista hadde det DEFINITIVT vært ham. Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Ingen fra den listen, syntes vokalisten i the darkness og system of a down høres helt forferdelig ut....

8534706[/snapback]

 

Kom også inn her for å nevne System of a Down. Ikke for å klage på vokalisten, men på den satans gitaristen som ikke klarer holde kjeften lukket.

8535420[/snapback]

 

Enig angående boyband-gitaristen. Det var han som fikk meg fra å kjøpe det siste albummet til SOAD. Mezmerize var etter min mening en stor skuffelse. Kjipe, popaktige låter... Gitaristens vokalprestasjoner mykner sounden så til de grader... Huff! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...