Gå til innhold

Slettet.


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok... hver sin smak ser d ut som her :)

men en ting skal være klart: en god vokalist er en som selger seg til publikum på en helt spesiell måte, det er det som skiller vokalistene fra hverande. og de vokser ikke på trær.

å si at Bruce Dickinson har slitsom stemme er lov. men, å si at han ikke er god å synge blir som å si at steiner vokser på trær :hrm: samme med Axl Rose.... der har vi og en fyr som gir det han har og det er bra, det er -ingen- som har greid å få til noe lignende......

 

men det er min mening :yes:

kunne greid meg uten vokalene i diverse metal band... men de virkelig fæle er de som prøver å spise mikrofonen når de synger :w00t:

Lenke til kommentar

Med det samme jeg så tråden så tenkte jeg på Dream Theater og James LaBrie. Kanskje verdens beste band reint teknisk, men den stemmen ødelegger mye. På As I Am synger han faktisk helt OK, det er forresten et sinnsykt riff i den.

 

Det er likevel ikke James LaBrie som er verst. Den prisen går til Cedric Bixler-Zavala i The Mars Volta. Herregud hvor jeg hater den stemmen! Det er så irriterende og direkte plagsomt å høre på at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hele bandet er forresten totalt kjedelig lytting. :thumbdown: Men det er min mening. :)

Lenke til kommentar
ok... hver sin smak ser d ut som her :)

men en ting skal være klart: en god vokalist er en som selger seg til publikum på en helt spesiell måte, det er det som skiller vokalistene fra hverande. og de vokser ikke på trær.

å si at Bruce Dickinson har slitsom stemme er lov. men, å si at han ikke er god å synge blir som å si at steiner vokser på trær  :hrm:  samme med Axl Rose.... der har vi og en fyr som gir det han har og det er bra, det er -ingen- som har greid å få til noe lignende......

 

men det er min mening :yes:

kunne greid meg uten vokalene i diverse metal band... men de virkelig fæle er de som prøver å spise mikrofonen når de synger :w00t:

8572108[/snapback]

Axl er ganske elendig til å synge... greit nok at et par timer i studio fikser det meste, men live kan fort bli ganske grusomt. Greit nok at han skriker ut lungene sine og det høres ganske stilig ut, men når han skriker ut lungene sine og han skriker surt blir det tilsvarende grusomt

Lenke til kommentar
Hvor i f*** står vokalen til han vokalisten i Iron Maiden? Den er jo helt forferdelig! Gnager i ørene av å høre på den fyren! Skuffa over at han ikke sto på lista! :mad:

8608661[/snapback]

 

Iron Maiden - Bruce Dickinson [ 15 ] [6.00%]

Nr 5 på listen

Endret av jokkeman
Lenke til kommentar

Det er mange fæle vokalister, men jeg tror jeg stemmer på Geddy Lee. Instrumentalt er Rush helt greie, men den stemmen... Jeg blir så utrolig skuffa hver gang jeg er så uheldig å høre den. Mannen trenger et stemmeskifte til eller ti. Minst.

Endret av oOF
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

DeLillos, selvom de ikke er så store skulle de stått her så jeg kunne stemt på dem. Jeg hører aldri på raido og jeg kjøper ikke drittmusikk, men man kan ikke unngå å få hørt Lars Lillo sin overdrevne tillgojorte stemme. Det er så selvhøytidelig og slentrende :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...