Gå til innhold

Slettet.


MadSky

Anbefalte innlegg

TAKLER ikke han.. huff... hut deg tilbake til operaet du kom fra og bli der! kastratsynging er fælt - neeesten uansett sjanger (unntatt Mercyful Fate :) )

8538604[/snapback]

Ikke for å turne fanboyish på deg, men vet du hva kastratsynging er? For Bruce har aldri og kommer mest sannsynlig aldri til å holde på med det.

 

Helt okey at du ikke liker stemmen hans, men rett skal være rett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, imo Toni Kakko har den beste power-metal stemmen som finnes pr. i dag. Han kan gjøre så så sykt med den stemmen, se på en live-DVD elns..

 

Axl Rose, han har en annerledes stemme som man husker :) den er jo bra, selger som fy! btw, tror ingen kommmer til å lage rock som GNR gjorde.. sier vel litt.. :ermm:

 

Tarja Turunen, hun er jo opera-sanger.. Rett og slett vakkert den måten de blander rock/metal og opera

 

Kai hansen, søk på youtube på "if i could fly".. velg den accoustice versjonen, nydelig :love:

 

Corey Taylor, har du i det hele tatt hørt han i Stone Sour? søk på Through Glass OG HØR HAN SYNGE!! det er så vakkert!

 

Brian Johnsen, han som har den åhunney stemmen.. han andre død jo for leeenge siden.. stemmen hans funker OG den selger.. kan være litt irriterende til tider, spess live

 

synes ikke de over hører hjemme der, men-men..

 

Irriterende: Gerard Way, Justin Hawkins(hvem faen tok ballan hannes som liten?), Angela Nathalie Gossow og Liam Gallagher..

Endret av Oma-
Lenke til kommentar
Blir jeg den første som nevner James i Metallica? Klarer bare ikke å like stemmen hans. Spesiellt i sanger som "The Unnamed Feeling", "St. Anger" og "Whiskey in the Jar".

7165563[/snapback]

Hva i all verden? James har ingenting her å gjøre. Irriterende e stemmen hans langt ifra... og hvilken andre skulle liksom erstattet han? han e en ekstremt viktig del av metallica og de hadde ikke vært de samme om han hadde holdt munn...

Lenke til kommentar
d er 2 ting jeg reagerer på, det ene er at Bruce dickinson er med, han er gud på vokal. d andre er at ikke James hetfild eller hva han hete fra Metallica er med. det er en vokal jeg ikke takler, d er vanskelig å finne en mer monoton vokalist enn det!

8546460[/snapback]

Bruce dickinson er grusom. Var på konsert med Maiden i fjor, og ble grusomt lei av hylingen hans! :thumbdown: James hetfield har absolutt ingenting å gjøre her i denne tråden. Han har en av de beste stemmene innen metall sjangeren!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
sorry å måtte skuffe deg, synes stemme hans e helt forferdelig. men d e da smak og behag

8546518[/snapback]

 

Hvem i alle verdens dager er det du skuffer?

Lenke til kommentar

kordan kan folk stemme slipknot sin vokalist :ph34r:

grett nokk han er ikkje så god live, men ellers synger han drit stilig og forbanna! :)

 

om eg må stemme noen ned blir dt dream theatre's vokalist fordi han synger litt for pinglette i forhold til resten av musikken.

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke for å turne fanboyish på deg, men vet du hva kastratsynging er? For Bruce har aldri og kommer mest sannsynlig aldri til å holde på med det.

 

Helt okey at du ikke liker stemmen hans, men rett skal være rett  :)

8541127[/snapback]

ikke sikkert, men tror det har noe med at et barn blir kastrert før puberteten så de beholder den fine barnestemmen. var vel mer utbredt i kirkekor i gamle dager

Lenke til kommentar

Synes det er litt leit at folk ikke liker Bellamy eller Bjerre, jeg.

 

Men som sagt, smak & behag. :-)

 

Jeg misliker fyren i Dimmu Borgir. Shagrath? Jeg klarer bare ikke høre på ham. Durst i Limp Bizkit er ikke noen favoritt heller, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...