Gå til innhold

Slettet.


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

7163867[/snapback]

 

Kan si meg enig, men topic sier vel irriterende stemme og ikke dårlig i den forstand.

Uansett, stort og stort band, men vokalisten i Arch Enemy (Angela Nathalie Gossow) høres så altfor jævlig ut. Og det irriterer meg for jeg liker musikken og vokalen trekker bare jævlig ned.

Lenke til kommentar

Enig i så utrolig enig i masse her!

 

Men det første og eneste jeg tenkte når jeg så tråden var...

 

bommelommelom... Axl Rose!

 

Ellers, Limp Bizkit, men det gjelder ikke, bandet hans er ikke stort.

 

Nightwish, Tarja gjør det så feil, kvinnfolk synger ikke metal! Beklager Angela Gossow, du kan jo synge du (seriøst, dritbra!)

 

Mew, hater hele bandet på grunn av han... fyren...

 

Keane.

 

The Darkness, ødelegger det lille det bandet har.

 

Coldplay, Chris Martin, som utrolig nok er vokalist (jeg mener, WTF?)

 

My Chemical Romance, som jeg hater uansett.

 

Marilyn Manson, klarer ikke det dritet hans

 

Crazy Frog :p

 

Men Dave Mustaine synger dritrått, det passer inn i musikken.

Lenke til kommentar

Samtlige power-metal band (Dream theater, Rhapsody, Sonata Arctica, Pagans Mind, Dragonforce etc)

 

AC/DC

 

The Darkness

 

Samtlige emo band (My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy, Bullet For my Valentine etc)

 

HIM

 

Nightwish, Within Temptation (Ok med et par sanger, men blir fryktelig slitsomt etterhvert)

 

Var de jeg kom på nå..

Lenke til kommentar
*snip*

7163867[/snapback]

 

Kan si meg enig, men topic sier vel irriterende stemme og ikke dårlig i den forstand.

Uansett, stort og stort band, men vokalisten i Arch Enemy (Angela Nathalie Gossow) høres så altfor jævlig ut. Og det irriterer meg for jeg liker musikken og vokalen trekker bare jævlig ned.

7164010[/snapback]

 

Skal ikke kritisere ditt syn på Angela's stemme i Arch Enemy,men synes det var litt artig siden hun fikk min stemme i en annen tråd her om hvem som hadde den feteste stemme i et band. ;) Men hvis du liker musikken til Arch Enemy men ikke vokalen,så kan du vel umulig få noe godt ut av dette bandet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hva feiler det alle dere som sier at Brian Johnson og Bruce Dickson er irriterende?

7164166[/snapback]

Vi liker ikke folk som strekker seg mot noe de ikke har. Enkelt og greit.

 

Ellers vil jeg også stille spørsmål til meningen med denne tråden? Flekk opp en poll, stem og avslutt. Av en eller annen grunn både håper og tror jeg at Axl Rose stiller sterkt til tittelen.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Endelig en tråd som enkelte mener passer meg (ikke sant Haakon*):

 

7160250[/snapback]

Den passer deg som fot i hose ;)

 

Robert Plant - Led Zeppelin (noen sanger synger han helt nydelig, men i mange tilfeller høres det ut som om det er noe som har sniki seg inn i halsen hans og dødd.. For og så råtnet..)

 

Kjartan Salvesen - Ingen (glad jeg ikke får noe inn av han :p)

 

Keane: Irriterende stemme.. Kan ikke helt sette fingeren på det..

 

Sist men ikke minst, han i Coldplay..

 

Hva feiler det alle dere som sier at Brian Johnson og Bruce Dickson er irriterende?

7164166[/snapback]

Ellers vil jeg også stille spørsmål til meningen med denne tråden? Flekk opp en poll, stem og avslutt. Av en eller annen grunn både håper og tror jeg at Axl Rose stiller sterkt til tittelen.

7164548[/snapback]

Tror ikke folk misliker han så sterkt som du skal ha det til, jeg..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
*snip*

7163867[/snapback]

 

Kan si meg enig, men topic sier vel irriterende stemme og ikke dårlig i den forstand.

Uansett, stort og stort band, men vokalisten i Arch Enemy (Angela Nathalie Gossow) høres så altfor jævlig ut. Og det irriterer meg for jeg liker musikken og vokalen trekker bare jævlig ned.

7164010[/snapback]

 

Skal ikke kritisere ditt syn på Angela's stemme i Arch Enemy,men synes det var litt artig siden hun fikk min stemme i en annen tråd her om hvem som hadde den feteste stemme i et band. ;) Men hvis du liker musikken til Arch Enemy men ikke vokalen,så kan du vel umulig få noe godt ut av dette bandet i det hele tatt.

7164484[/snapback]

 

Skal ikke kritisere ditt syn heller, det er _jeg_ som får vondt i ørene av hennes vokal, ikke du :p Men jeg liker veldig godt de tre første albumene med Johan Liiva(?) på vokal, så jeg får nok noe godt ut av bandet :)

Lenke til kommentar
Robert Plant - Led Zeppelin (noen sanger synger han helt nydelig, men i mange tilfeller høres det ut som om det er noe som har sniki seg inn i halsen hans og dødd.. For og så råtnet..)

Plant synger da iallefall ikke falskt i studio... Om det er konsertene deres du sikter til, kan nok diverse narkotiske stoffer hatt en innvirkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...