Gå til innhold

Slettet.


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke et stort band, men synes Sonata Arctica passer bra inn i denne tråden.  :D

7161054[/snapback]

Slenger meg på den ja.

7161597[/snapback]

Umm.. Die please? :ermm:

 

Nei, dårlig vokal? Corey Taylor fra slipknot kanskje, blir så utroligt fort lei av den skrikingen. Men han sang bra i vermillion og duality, men det var vel kanskje en annen vokalist?

7162166[/snapback]

 

Corey Taylor er utrolig dyktig sanger. Bare hør på sangene Bother og Through the glass fra det andre bandet hans, Stone Sour.

Lenke til kommentar
Endelig en tråd som enkelte mener passer meg (ikke sant Haakon*):

 

Guns N' Roses - Axl Rose

AC/DC - Bon Scott/Brian Johnson

Iron Maiden - Bruce Dickinson

Coldplay - Chris Martin

 

Kunne selvfølgelig også nevnt samtlige metalband, men liker listen min slik den er nå.

7160250[/snapback]

 

 

Axl Rose :no: Han har jo driiit bra stemme etter min mening!

Lenke til kommentar

Judas Priest (Halford og Owens). Jo mer jeg tenker over det, jo mer plager vokalen meg egentlig.

 

Hvordan Iron Maiden kan bli nevnt i denne tråden kan jeg ikke helt skjønne. Sonata Arctica skjønner jeg derimot godt selv om jeg er blodfan.

 

Edit: Glemte Dio. Slitsom type.

 

edit2: og Hammerfall. Død og pine for en gnålete stemme herr Cans har.

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Huff, slenger meg på The Darkness jeg, grusom vokal etter min mening. Har heller ingen sans for vokalen til Linkin Park, Green Day eller Limp Bizkit (selv om jeg egentlig ikke liker noen deler av musikken noe særlig. Noen band jeg synes er bra, men samtidig har en heller laber vokal er Dream Theater og Pagan's Mind. Begge bandene har utrolig mye bra musikk, men jeg syns vokalen trekker det hele ned.

Lenke til kommentar
Endelig en tråd som enkelte mener passer meg (ikke sant Haakon*):

 

Guns N' Roses - Axl Rose

AC/DC - Bon Scott/Brian Johnson

Iron Maiden - Bruce Dickinson

Coldplay - Chris Martin

 

Kunne selvfølgelig også nevnt samtlige metalband, men liker listen min slik den er nå.

7160250[/snapback]

 

 

Axl Rose :no: Han har jo driiit bra stemme etter min mening!

7162679[/snapback]

Det må du få lov til å mene. Jeg mener han presser stemmen sin, uten å ha noen som helst form for støtte, og synger til tider forferdelig falskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...