Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt nytt for alle filmkjennere - Criterion har bestemt seg for å slippe en 2 disc'er av Alexander Kordas "The Thief of Bagdad".

Se her.

 

Regner med at det er flere som har preorder på denne, eller hva?

Har den eksisterende R1-utgaven, men regner med at jeg ender opp med Criterion'en også. Avventer dog anmeldelser, tror jeg.

Lenke til kommentar
Har den eksisterende R1-utgaven, men regner med at jeg ender opp med Criterion'en også. Avventer dog anmeldelser, tror jeg.

Har du sjekket på bonusspecsene på den nye utgaven? Dessuten er nok garantert bildet mye bedre i Criteriontapning. Jeg tror ikke du går på noen smell akkurat om du legger inn preorder på denne. :!:

Lenke til kommentar
Jeg så akkurat Raging Bull. Fy søren for en dørgende kjedelig film. Å se på at folk krangler, maser og banner finner jeg fryktelig lite interessant. Maks 5/10 fra meg!

 

Jøss, trodde jeg var alene her inne om det jeg :wee:

 

Teskjemodusen ble litt vel mye i den filmen. Det jeg fikk ut av det var den gode (men tidvis repeterende) prestasjonen til De Niro. By far den kjedeligste Scorsese-filmen jeg har sett.

Lenke til kommentar
Jeg så akkurat Raging Bull. Fy søren for en dørgende kjedelig film. Å se på at folk krangler, maser og banner finner jeg fryktelig lite interessant. Maks 5/10 fra meg!

 

Jøss, trodde jeg var alene her inne om det jeg :wee:

 

Teskjemodusen ble litt vel mye i den filmen. Det jeg fikk ut av det var den gode (men tidvis repeterende) prestasjonen til De Niro. By far den kjedeligste Scorsese-filmen jeg har sett.

 

Oi, nå hadde jeg faktisk forventet å få kjeft av noen her. Godt å høre at vi er flere :p Jeg så hvert fall ikke hva som var det store i den filmen.

Lenke til kommentar

Som resultat av en rolig lørdagskveld har jeg sett Pirates of the Caribbean for #'nte gang.

Koslig film, bærer litt preg av at den er under Disney da. Forståelig.

 

Kom til å tenke på en film linken til et stykke bak i tråden. Hancock. Gleder meg til den, men blir irritert når jeg får vite om filmer så lenge før de kommer på kino :p

Lenke til kommentar

POTC blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den. En flott eventyrfilm. POTC er for dette tiåret hva Indiana Jones var for 80-tallet. Jeg er glad ungene mine har fått en slik trilogi å kose seg med, selv om jeg personlig syntes den siste ble over the top (men jeg tror ungene kommer til å digge den, så da er jeg fornøyd).

 

Er glad ungene ikke vokste opp på 90-tallet. Var vel heller tørketid på eventyrfronten da, men kan godt være seniliteten overser selvfølgeligheter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...