Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har digget RoA siden jeg så den for første gang for flere år siden. Morsom liten sak.

9648766[/snapback]

Jeg så kun europamontasjen hvor han tok syre og fant jenter han fikk komme på. Jeg fikk lyst til å se mer, får vel finne den et annet sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så The Island nå, den var jo slettes ikke dårlig. Hadde inntrykk av at den filmen har fått litt midt på treet-kritikk og at den er middelmådig, men den anbefales!

Endret av quakie
Skrevet

Huff, kom over en "bursdagshilsen" til Mr. Reeve (født 25. september).

k2I4xn1fGdk

Ble litt trist der, gitt. :(

Supermannforbannelsen er et merkelig fenomen. Mange tilfeldigheter.

If you intend to play the strongest man on Earth, you will either die or end up in the weakest position possible.

Skrevet

Det eneste triste i det klippet var den idiotiske pianomusikken. Reeve var en flott skuespiller, helt unødvendig å tvinge på slik suppemusikk.

Skrevet (endret)

Kom nettopp hjem fra kino etter å ha sett This Is England. Den syns jeg var bra, litt morsom og litt sterk. Men det virket som om den slutta så fort, fordi jeg la ikke merke til noe ordentlig vendepunkt.

Altså, en god film som endte litt brått.

Hva syns dere?

Endret av Underpants
Skrevet (endret)

Jeg likte The Royal Tenenbaums, ser ut til at jeg kan like denne også.

Forresten, hvor er det det blir av Aune Sands Dådyr?

Endret av athorb
Skrevet (endret)

Herregud, hvor mange Aylar'er finnes det Underpants? :p

Edit:Kan dama ha en finger med når det gjelder forsinkelsen?

A. Sand: Gjør klar for scene 1, takning 253.

Forts: Lys, Kamera... Kutt! Aylar, du må huske innlevelsen!

Endret av nirvana1
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg har digget RoA siden jeg så den for første gang for flere år siden. Morsom liten sak.

9648766[/snapback]

Jeg så kun europamontasjen hvor han tok syre og fant jenter han fikk komme på. Jeg fikk lyst til å se mer, får vel finne den et annet sted.

9648997[/snapback]

Glitterati

Footage was originally shot in October 2001 for a brief 5-minute sequence within The Rules of Attraction (2002). Shot as a three-person cast and crew (Kip Pardue, Roger Avary, and Greg Shapiro), using two miniDV cameras, the shoot quickly blew up to 70 tapes worth of footage. Avary subsequently decided (during the trip) to buy the rights to "Glamorama" and attach Pardue to the project to reprise his role as Victor Ward. The 70 tapes of footage therefore are being re-edited into a feature-length piece, entitled "Glitterati", which will act as a sort of bridge between "Rules of Attraction" and "Glamorama".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...