Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

"This man IS James Bond !" (YOLT 1967)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Ultimate Warrior snakker om Ledger........

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Jackie Chan 60 år !

Skrevet

Så nettopp Prisoners...og fy søren for en bra film. Den klart beste jeg har sett så langt i år i hvert fall. Digger når filmer jeg ikke har noen spesielle forventninger til viser seg å være så gode. Anbefales.

• Liker 1
Skrevet

Pompøs og langdryg, kunne gjerne kuttet ut en eller to av historiene i filmen og fortsatt fått gjennom budskapet, men mange gode skuespillere i den.

En film jeg ihvertfall ikke higer etter å se en gang til.

Skrevet

Det burde du være. Praten med Claudio og gjengen før filmen var trivelig, men Suspiria på kino var stort. Sykt bra!

Varmer opp til konsert med Goblin nå. Blir rått!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg betalte ekstra for en special edition boks for å få "orginal språk" da jeg ikke liker dubba filmer egentlig. Men det viste seg jo at "orginalspråket" var like dubbet over i ettertid som den engelske. Så det ble bare enda kleinere å se på.

Argento pleide å drite i lydomgivelsene under opptak, snekkere kunne jobbe med kulisser 20 meter unna, lastebiler eller fly kjøre forbi, eller han kunne blaste ut musikken til scenene for å sette bedre stemning for skuespillerne. Så dubbet de bare inn lydsporet i etterkant med alle skuespillerne.

Endret av Bytex
Skrevet

Det er jo ganske vanlig for mange filmer på del tiden i og med at de brukte skuespillere fra mange forskjellige land.

Goblin var sykt bra. Her snakker vi kanskje m tidenes beste gig på norsk jord. Drøyt.

• Liker 1
Skrevet

Litt treg utvikling i filmen synes jeg, men Jude Law gjør en knall rolle i noen av scenene av filmen. Ikke noe å løpe for, men kan ikke huske å ha sett en bedre rolle for Law på lenge enn Dom Hemingway. Grei søndagsfilm, en svak 4 av 6.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...