Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger.

Skrevet

The Rock er definisjonen på fet film. Rett og slett det beste fra Bay. Noe som i seg selv ikke sier så mye, da han kun har lagd to gode filmer imo. Men de filmene er et mesterverk i sin sjanger.

Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans.

Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke sett Pain & Gain selv enda, men er litt spent.

Skrevet

The Rock er knall!

Jeg så Dr. Strangelove i kveld, for en herlig film. Jeg ante ikke at det faktisk var en komedie, for å være ærlig, og jeg digget den. Kubrick <3

• Liker 2
Skrevet

Dr. Strangelove er uten et snev av tvil min Kubrick-favoritt av de jeg har sett, etterfulgt av The Killing. Men alt er helt topp.

Skrevet

Du sier noe der. Bad Boys og The Rock er fete, og Bad Boys II er underholdende nok. Sånn ellers er det lite godt å plukke derifra. Nesten utelukkende katastrofalt dårlige filmer i filmografien hans.

Har jævlig trua på Pain & Gain, da. Virker fet på en herlig teit måte.

Digger Bad Boys og The Rock selv, men Pain & Gain var skuffende greier. Hadde kanskje større forhåpninger enn det jeg burde hatt.

Nesten så jeg får lyst til å se The Rock og Blue Streak i morra. Starta Stand Up Guys nettopp, spent på hvordan den filmen er, og jeg "krever" at den er bedre enn Hangover 3 ihvertfall (ikke at filmene er så like men).

Skrevet

I dag såg jeg Watchmen, en film som bare aldri har blitt satt på. En god og lang film, litt annerledes enn superheltfilmer flest. Og det er jo egentlig ganske friskt :)

Skrevet

Ikke noe løøøv for The Island her? Synes den er rimelig solid. Selvfølgelig ikke på nivå med The Rock, men god Bay film. Synes jeg.

Jeg ser mange som lovpriser The Island, men jeg skjønner ikke hvorfor. Kan du forklare? :)

Skrevet

Jeg har aldri sett noen lovprise The Island. Den glemte jeg, for den har jeg ikke sett. Mente det var noe annet enn en Bay-film.

Skrevet

Jesus, Jotun. Selvfølgelig er det ingen b-film, det sier seg selv. Det er tross alt en Michael Bay-film, og jeg vil anta at budsjettet er på godt over 100m USD, eller noe rundt der. Så jau, er da klar over at det ikke er noen b-film, i hvertfall ikke av typen jeg anser for å være b-filmer.

Skrevet

Mer en b film.

Den husker eg som utrolig forutsigbar og skuffende.

Det er akkurat det jeg gjør og. Langtifra en horribel møkkafilm, men bare en actionfilm i en lang rekke av lignende filmer.

Skrevet

Noen som har sett noen gode filmer på BIFF? Jeg har fortsatt et par dager igjen å se film på, og tar gjerne mot et par tips. Likte Miele, Blå er den varmeste fargen og Harmony Lessons (Uroki Garmonii) godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...