Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var første bilde fra spiderman rebooten gitt ut. Er litt usikker på hva jeg synes, det er definitivt bra "feeling" i bilde. Drakten derimot er jeg ganske skeptisk til. Jeg liker ikke hvordan de har fucka til mønstre ned mot magen. Den orginale spider-man drakten er jo dritt fet og de gjorde en veldig god jobb med den i de originale filmene, bortsett fra symbiote i 3ern. Uansett så kan jeg se Andrew Garfield som Park, men kanskje mer fra ultimate universet.

 

post-132384-0-26391900-1294954234_thumb.jpg

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Da var første bilde fra spiderman rebooten gitt ut. Er litt usikker på hva jeg synes det er definitivt bra "feeling" i bilde. Drakten derimot er jeg ganske skeptisk til. Jeg liker ikke hvordan de har fucka til mønstre ned mot magen. Den orginale spider-man drakten er jo dritt fet og de gjorde en veldig god jobb med den i de originale filmene, bortsett fra symbiote i 3ern. Uansett så kan jeg se Andrew Garfield som Park, men kanskje mer fra ultimate universet.

 

post-132384-0-26391900-1294954234_thumb.jpg

Er einig i at drakten var bedre før, men eg ser føre meg at han her passar mykje bedre som Parker. :D

Lenke til kommentar

Hulk-reboot'n var jo temmelig bra actionfilm(som den skulle være i kontrast til Ang Lee's Hulk) så blir spennede å se hvorden den nye Spiderman-filmen blir. Dennis Leary, Sally Field og Martin Sheen er jo med. Sier litt.

 

Litt skeptisk til skurkene som er med i filmen dog. The Lizard og Proto-Goblin(hvem nå det er, er temmelig kjent i Marvel og Spider-man universet, men aldri kommet over denne karakteren før)

To CGI-karakterer kan bli for meget.

Lenke til kommentar

Ville nok heller sett Scorpion enn The Lizard skal jeg være helt ærlig. Proto Goblin har jeg faktisk aldri hørt om og jeg har lest de fleste av tidlige Amzing Spider-man comics og nesten alle de nyeste. Kan tenke meg det er en skurk fra begynnelsen av 90tallet hvor Marvel skuffet frem mye dritt. Rart at de tar en så ukjent skurk, tror f.eks Hobgoblin kunne funket mye bedre.

 

Edit: Ser ut til at de kjører på med web shooters også som ryktene sa, vet at mange fans ønsket dette, men jeg synes ikke det er noe gode ide egentlig.

 

post-132384-0-90131800-1294956278_thumb.jpg

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Tror publikum har fått nok av Goblin'er egentlig. Men de bare kjører på. Det ''irriterende'' med The Lizard er at de som kjenner til historien\karakteren vet hvorden det sannsynligvis ender.

Det er jo Dr.Conner, så et dødsfall av hovedskurken er temmelig out of the question. Noe som er dumt, skurkene skal dø i slutten av filmen.

Lenke til kommentar

Ville nok heller sett Scorpion enn The Lizard skal jeg være helt ærlig. Proto Goblin har jeg faktisk aldri hørt om og jeg har lest de fleste av tidlige Amzing Spider-man comics og nesten alle de nyeste. Kan tenke meg det er en skurk fra begynnelsen av 90tallet hvor Marvel skuffet frem mye dritt. Rart at de tar en så ukjent skurk, tror f.eks Hobgoblin kunne funket mye bedre.

 

Edit: Ser ut til at de kjører på med web shooters også som ryktene sa, vet at mange fans ønsket dette, men jeg synes ikke det er noe gode ide egentlig.

 

post-132384-0-90131800-1294956278_thumb.jpg

 

jeg klarer ikke se det på bildet :eek:

Lenke til kommentar

Tror publikum har fått nok av Goblin'er egentlig. Men de bare kjører på. Det ''irriterende'' med The Lizard er at de som kjenner til historien\karakteren vet hvorden det sannsynligvis ender.

Det er jo Dr.Conner, så et dødsfall av hovedskurken er temmelig out of the question. Noe som er dumt, skurkene skal dø i slutten av filmen.

 

 

Det som irriterer meg med Dr.Conner er at han egentlig er snill, så spider-man må jo på en måte prøve å hjelpe han og hele familien hans. Likte aldri hele greia med å finne en kur og det i tegneserien, det ble for mye dill dall. Vil heller se mer av Peter sitt liv, problemet er jo bare at vi har gått igjennom så mye av det i de første filmene så folk er på en måte "lei" det. En løsning på det er å gjøre sånn som Tv-tegneserien Spectacular Spider-man gjorde, hvor vi begynte litt ute i spider-man plottet med en kort oppsummering over hva som hadde skjedd tidligere.

 

 

Ville nok heller sett Scorpion enn The Lizard skal jeg være helt ærlig. Proto Goblin har jeg faktisk aldri hørt om og jeg har lest de fleste av tidlige Amzing Spider-man comics og nesten alle de nyeste. Kan tenke meg det er en skurk fra begynnelsen av 90tallet hvor Marvel skuffet frem mye dritt. Rart at de tar en så ukjent skurk, tror f.eks Hobgoblin kunne funket mye bedre.

 

Edit: Ser ut til at de kjører på med web shooters også som ryktene sa, vet at mange fans ønsket dette, men jeg synes ikke det er noe gode ide egentlig.

 

post-132384-0-90131800-1294956278_thumb.jpg

 

jeg klarer ikke se det på bildet :eek:

 

Se på de to gullklumpene på håndledde hans, det er ekstra tydelig på hans venstrehånd(altså på høyre "side")***

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Nytt bilde av Captain America

 

captainamericaew.jpg

Jeg var en av mange som var skuffet over skuespillervalget for Captain America. Siden Chris Evans allerede har en rolle i Marveluniverset(The Human Tourch) selv om Fantastic Four ikke eies av Marvel Studios. Men det ser ut som jeg må finne frem bernaisesausen for å spise hatten min, for jeg synes han bekler rollen sett ut fra bildene. Bra kostyme-design er det også syns jeg. Gleder meg til denne kommer på kino.

Lenke til kommentar

Er The Social Network basert på Facebook historien, eller er det Facebook historien?

Zuckerberg virker jo å være den drittsekken..

Det er en adaptasjon av boka "The Accidental Billionaires". Det er langt i fra en dokumentar, men ja, den er basert på den oppriktige historien. Det er også verdt å få med seg at boka mer eller mindre er skrevet ut i fra Eduaro Saverin's perspektiv og mangler kanskje derfor ett objektivit synspunkt, spesielt med tanke på hvordan Zuckerberg selv blir fremstillt. Jeg har nemlig liten tro på at Mark Zuckerberg er så hinsides badass på ekte.

Lenke til kommentar

Nytt bilde av Captain America

 

captainamericaew.jpg

Jeg var en av mange som var skuffet over skuespillervalget for Captain America. Siden Chris Evans allerede har en rolle i Marveluniverset(The Human Tourch) selv om Fantastic Four ikke eies av Marvel Studios. Men det ser ut som jeg må finne frem bernaisesausen for å spise hatten min, for jeg synes han bekler rollen sett ut fra bildene. Bra kostyme-design er det også syns jeg. Gleder meg til denne kommer på kino.

 

Haha, har virkelig ikke følt godt nok med på Captain America filmen merker jeg, trodde han hadde fått rollen som "Human Torch/Android(Jim Hammond) " og ikke cap. Jaja, har troa på filmen, mer så en Thor i vertfall. Synes egentlig Marvel har vært ganske dårlig med filmatiseringene sine av tegneseriene generelt. Hadde aldri gjettet av X-men the last stand hadde et budsjett på $210m, jeg trodde faktisk at det var det lave budsjettet som hadde hemmet filmen så pass, effektene var jo latterlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...