Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler folk å se denne personens review av star wars filmene (episode 1 og 2)

De var riktig nok 70 min hver, men de er delt opp i flere deler, bare se 1 del, og få deg en god latter (med mindre du er en veldig veldig seriøs person, da er ikke denne type film for deg :))

Men uansett, jeg kan ikke tro at jeg har gått glipp av all idiotskapen i star wars prequel filmene. Jeg skylder på alderen min da den kom ut hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe jeg har lært av nyere-Seagal er det å ikke forvente noe som helst.

 

Så over kinofilmene som kommer i landet i sommer(som var oppsatt i Trondheim ivertfall) trauste saker egenltig. Eneste som fristet var Predators på slutten av juli. Fant ikke expendeboles heller.

Robin Hood går vel an, men ikke noe som ROPER summer blockbuster igrunn.

 

En elendig kinosommer,ekstremt dumt at Iron Man 2, Clash of the titans(ikke sett enda) og Kick Ass ble oppsatt såppas tidlig som de gjorde.

 

Edit: En god jentesommer blir det da, med Twillight 3 og ny Sex in the cityfilm.(viste ikke at de skulle lage skipet igjen heller jeg)

Lenke til kommentar

Liker at Steven Seagal har en rolle i Machete. Men jeg må innrømme at jeg kanskje gruer meg til å se han tape/dø for andre gang i mitt liv :(

Er det skrevet i stein at han dør da?

Nei, burde kanskje nevnt det som en antagelse. Er bare noe jeg antar siden han slåss mot hovedpersonen selv.

Lenke til kommentar

Hvis man anser sommeren som begynt så har vi Iron Man 2, Robin Hood, Prince of Persia (som jeg tror blir bad-ass), The A-Team og Inception (som jeg oppriktig tror blir årets film). Ikke tidenes sommer, men gitt at A-Team og Prince of Persia stiller i hakket-under-Iron Man-klassen så ligger vi greit an.

Lenke til kommentar

Har absolutt ingen tro på A-Team. Gamle Tv-serie-filmer blir sjelden vellykket. Dragnet er unntaket.

 

Prince føles som en Piratesrippoff. Så har ikke store troen på den heller.

 

Inception gleder meg til å se,men har ikke anning hva den handler om, ungått rykter og trailere med vilje, men tror ikke det er en summerblockbuster ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...