Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, Death Proof er en helt kurant film spør du meg, har aldri forstått meg på alt hatet mot den. God stemning hele filmen og masse kul musikk. Får nesten lyst å se den igjen i kveld. Må selvfølgelig ha noe godt og drikke og nachos, får alltid lyst på det under scenene i baren!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Miller's Crossing var en helt ok film, litt kjedelig av og til, men god.

Skrevet

Har sett den et par-tre ganger, men aldri fått grepet på den. Hadde forventninger til at den skulle være en legendarisk gangsterfilm, men den er litt for slapp i forsøket. Da ser jeg heller The Godfather og Goodfellas ;)

Skrevet
Jeg har sett Fear & Loathing tre ganger også uten å ta humoren, men jeg er sikker på at noen forsøk til vil gjøre susen.

Poenget med filmen er at et skudd kokain eller noe annet crap blir overflødig etter å ha sett den. Og det skal litt til.

Skrevet (endret)
Tja, peneste i alle fall. Vet ikke om hun er beste. Men du har fått med deg såpass. ^^

Du finner neppe penere 35-åring.

penelope_cruz.jpg

Jeg utfordrer deg.

Kate_Beckinsale_82837.jpg

Endret av Zarac
Skrevet

Så Drag Me To Hell i går kveld. Hadde store forhåpninger til denne filmen etter alt skrytet jeg hadde hørt av de jeg kjenner som hadde sett den.

Men den ble bare idiotisk og elendig. Et lite pluss for en grei slutt.

Skrevet (endret)
Tja, peneste i alle fall. Vet ikke om hun er beste. Men du har fått med deg såpass. ^^

Du finner neppe penere 35-åring.

penelope_cruz.jpg

Jeg utfordrer deg.

Kate_Beckinsale_82837.jpg

CypheroN får en stemme fra meg :)

Endret av olehh
Skrevet

Jeg så akkurat Taken for første gang, og synes den var awesome. Synes det er lenge siden vi har sett en skikkelig anti-helt, så det var et godt gjensyn med en barsk Neeson som banker og dreper alle som kommer i veien. :)

Forslag til neste film? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...